  • 1. Data: 2012-12-30 14:14:04
    Temat: spadajacy fortepian
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Nie znasz dnia ni godziny
    http://www.m24.ru/videos/8937

    no nie, nie fortepian, Tu-204 z lotniska Wnukowo :-)

    J.

  • 2. Data: 2012-12-30 14:25:53
    Temat: Re: spadajacy fortepian
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Nie znasz dnia ni godziny
    > http://www.m24.ru/videos/8937
    >
    > no nie, nie fortepian, Tu-204 z lotniska Wnukowo :-)

    Tam zgineli ludzie...

    --
    Pod zadnym pozorem nie zezwalam na wysylanie mi jakichkolwiek reklam,
    ogloszen, mailingów, itd., ani nawet zapytan o mozliwosc ich wysylki.

  • 3. Data: 2012-12-30 19:22:47
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2012-12-30 14:25, Anerys pisze:

    > Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Tam zgineli ludzie...

    Toż przecież nikt nie śmieje się z tego że ktokolwiek ucierpiał, nie
    można poprawności politycznej doprowadzać do absurdu. Wystarczy, że
    nikomu by się nic nie stało i byłby fajny film?

  • 4. Data: 2012-12-30 21:05:23
    Od: "Sylwester Łazar" <i...@a...pl>

    > Toż przecież nikt nie śmieje się z tego że ktokolwiek ucierpiał, nie
    > można poprawności politycznej doprowadzać do absurdu.
    Tu nie tyle chodzi o poprawność polityczną. ale
    o zwykłą wrażliwość na nieszczęście drugiego człowieka.
    To jest coś takiego, co kompletnie jest tępione przez dzisiejsze media.
    Mówiąc po prostu, jak się coś zdarzy smutnego, to nie wypada się śmiać
    w pobliżu związanych z tym tematów.
    S.

  • 5. Data: 2012-12-31 11:42:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > To jest coś takiego, co kompletnie jest tępione przez dzisiejsze media.
    > Mówiąc po prostu, jak się coś zdarzy smutnego, to nie wypada się śmiać

    Pamietacie strzal w glowe weterynarza wykonany przez policjanta podczas
    oblawy na duzego kota?

    Znam takich, ktorych ta sytuacja smieszyla :/

  • 6. Data: 2012-12-31 12:20:40
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Pamietacie strzal w glowe weterynarza wykonany przez policjanta podczas
    > oblawy na duzego kota?
    >
    > Znam takich, ktorych ta sytuacja smieszyla :/
    Często jest tak, że wiara głupio i bezmyślnie naśladuje pewne zachowania.
    np. Wojewódzkiego, Szczuki.
    Czesto jest tak, że powtarzajacy,nad tym w ogóle się nie zastanawiają,
    za to przygotowujący ten cyrk - piszą scenariusz.

    Myślę, że Jarek poleciał właśnie tak, siłą bezwładności.
    Niemniej jednak faktem jest, że w okolicy 50 metrów od tych widoków na
    filmie, dokładnie w tym czasie, ludzie ginęli miażdżeni w kabinie.
    Ja to mówię wtedy: no dobra, przesadziłem. Przepraszam.
    Świeć Panie nad ich duszą.
    S.

  • 7. Data: 2012-12-31 13:25:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 31 Dec 2012 12:20:40 +0100, Sylwester Łazar napisał(a):
> [...]

    Bo pomijajac tragedie to jest smieszne.
    No dobra, w sumie to faktycznie nie smieszne, tylko tragiczne, tzn
    tragiczne jest to ze policja strzelac nie potrafi, a bron dostaje ..

> [...]
    > za to przygotowujący ten cyrk - piszą scenariusz.
    >
    > Myślę, że Jarek poleciał właśnie tak, siłą bezwładności.

    Przede wszystkim to nie tu mialo pojsc, tylko na samochody.
    Tam od lat krazy powiedzenie o spadajacych fortepianach.

    > Ja to mówię wtedy: no dobra, przesadziłem. Przepraszam.
    > Świeć Panie nad ich duszą.

    No dobra, przesadzilem.

    J.

  • 8. Data: 2012-12-31 13:26:06
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości
    > Wystarczy, że nikomu by się nic nie stało i byłby fajny film?

    coś tam jednak jarzysz...

    b.

  • 9. Data: 2012-12-31 13:50:53
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > No dobra, przesadzilem.
    >
    > J.
    Witamy znowu w grupie:-)
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    S.

  • 10. Data: 2012-12-31 14:51:25
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Bo pomijajac tragedie to jest smieszne.
    > No dobra, w sumie to faktycznie nie smieszne, tylko tragiczne, tzn
    > tragiczne jest to ze policja strzelac nie potrafi, a bron dostaje ..

    Nie przypominam sobie, by ktoś poważnie oburzał się na listy nominowanych
    do Nagrody Darwina. A przecież ci ludzie też zginęli. Trzeba uważać, by
    nie zwariować -- zalewają nas informacje z całego świata, a większość
    z nich jest smutna. Musimy sobie z tym jakoś radzić, czasem pozostaje
    tylko śmiech.

    Na małą łódź japońskich rybaków łowiących na pełnym morzu spadła kiedyś
    z nieba krowa. Toż to taki surrealizm, że nie może nie wzbudzać śmiechu!
    Krowa była ukradziona z pastwiska w rozpadającym sie ZSRR przez zbójców
    z samolotem, którzy przed cowboyami wiali z łupem na wody międzynarodowe.
    No i bydlę im wypadło, czy też je wyrzucili jak samolot zaczął się psuć.
    I to też jest śmieszne. Co się stało z rybakami, to już w tej sytuacji
    mało kogo interesuje (niestety nie przeżyli). Ale przecież w dalekiej
    Japonii codziennie umiera jakiś rybak, naprawdę nie może to być jądrem
    informacji. A krowy z nieba nie stpadaja co dzień.

    Jarek

    PS:
    W filnie Barei (chyba "Zmiennicy") była podobna scena -- koło urwane od
    lądującego samololotu trafia w samochód. Scena została wycięta w ramach
    autocenzury, bo w czasie bliskim premiery zdarzyła się katastrofa w Lesie
    Kabackim. I bardzo dobrze. Ale do powtórek (przynajmniej niektórych) już
    wróciła, bo to mogło być oglądane z dystansem. Też dobrze.