    From: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: sony alfa 77
    Date: Wed, 28 Sep 2011 13:56:22 +0200

    ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> wrote:

    [...]
    > Co to znaczy, że lustro jest "sczytywane elektronicznie"??? Przecież
    > napisane jest i w schematach widać, że nie ma drugiej matrycy, jak w
    > lustrzankach Sony. Lustro kieruje światło tylko na czujniki AF, na nic
    > więcej. Obraz na EVF pochodzi z matrycy. Chyba, że Sony coś ukrywa, a
    > tego się nie spodziewam.

    A nie, jeśli jest jak piszesz, to faktycznie nie ma innego wyjścia.

    Kiedy SLT-y pojawiły się na rynku uznałem to za nietrafiony pomysł,
    więc przyjrzałem im się tylko pobieżnie. Napisano, że część obrazu
    lustra idzie na EVF (a po drodze jest wzmacniana elektronicznie). Teraz
    sobie o tym przypomniałem i zastrzegłem, że nie musi grzać matrycy
    podczas podglądu, jeśli tylko ma drugi sensor dla EVF. No a jeśli go nie
    ma - sprawa jest prosta. :)

    Mariusz [mr.]