  • Data: 2011-09-28 23:26:02
    Temat: Re: sony alfa 77
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-09-28 11:33, Mariusz [mr.] wrote:
    > No i właśnie udowodniłeś swoje emocjonalne niezrównoważenie -
    > zachowujesz się jak opętany gadżetomanią, źle wychowany nastolatek,
    > który nie może żyć bez kadzenia sprzętowi, którego używa.

    Zastanawiam się czy jest sens gadać z takim trollem jak Ty, ale mimo
    wszystko przypomnę, że to Ty zacząłeś od nieprawdy i głupio się kłócisz
    tylko ośmieszając, a czasem cofając rakiem.

    > Odpowiem tylko na to, bo po raz kolejny przeinaczasz sens mojej
    > wypowiedzi (widać święty gniew wyłączył myślenie):
    > Napisałem jedynie, ŻE NIE DA SIĘ TEGO WYKLUCZYĆ - poinformowałem,

    Albo podaj dowód i fakt, albo nie rób z siebie idioty wypisując dowolne
    głupoty z dodatkiem, że są jakkolwiek prawdopodobne.

    > że istnieją takie praktyki,

    Dopiero co Ci pisałem - co z tego, że są. Nie rozmawiamy o technikach, ale
    etyce. Rzuciłeś hasłem którego nie potrafisz udowodnić, a teraz przyznać
    się do głupiego błędu. To wręcz żałosne i dziecinne.

    > a w tej sytuacji tym bardziej prawdopodobne,
    > iż na portalu będącym wiodącym "liderem opinii", w zmasowanej ilości
    > i wymowie, a co więcej, w kluczowym momencie - tuż przed pojawieniem się
    > nowego produktu Sony w sklepach (jest to odpowiednik, tylko w większej
    > skali, kilku entuzjastycznych pierwszych opinii pod zdjęciem, ciągnącym
    > za sobą ogon naśladowców zgodnie z zasadą "nowych szat cesarza").
    >
    > Przeczytaj tyle razy, aż to zrozumiesz.

    Podasz wreszcie ten dowód na to co napisałeś czy po prostu piszesz głupoty?

    > Będę w dalszym ciągu korzystał z mojej wolności wypowiedzi
    > i z przyjemnością popatrzę jak znowu toczysz pianę z ust w odpowiedzi
    > na racjonalne, umotywowane spostrzeżenia. :)

    Jestem spokojny, za to Ty się ośmieszasz. Proszę o argument, a nie o lanie
    wody, to w końcu będziesz łaskawy?

    > Piszesz wyłącznie o sobie...
    > O właś... nie... :)))

    Śmiać mi się z Ciebie chce. Wypisujesz głupoty i się miotasz.
    Dawaj w końcu ten dowód zanim się ośmieszysz doszczętnie.

    > Ohoho! Cóż to za rozkazujące tony? Nie zapominasz się ponownie? :)
    > No i poniższym potokiem nieskoordynowanych inwektyw spod wątroby
    > odbierasz sobie w tym stanie prawo do traktowania cokolwiek poważnie
    > i cierpliwego odpowiadania na kolejne źle zrozumiane, widocznie zbyt
    > trudne dla Ciebie wypowiedzi. Rozhisteryzowany dzieciak - oto główne
    > wrażenie, jakie teraz sprawiasz: prosiłem już o ochłonięcie, ale widać
    > jest to wciąż silniejsze od Ciebie. Bye.

    Nie drogi trollu, który nie potrafisz nawet poprawnie wyciąć cytatu i
    podpisu czyjegoś.
    Ośmieszasz się i na nic Twoje głupoty i wyzywki słowne. Czekam na
    argument-dowód od którego zaczęła się ta deko bezsensowna rozmowa, bo z
    trollami raczej nie ma sensu gadać. Wkurza mnie jednak, jakie idiotyzmy
    wypisujesz i tylko dlatego mam ochotę zmarnować kilka minut.

    Przypomnę - proszę o dowód na głupoty które wypisane były wyżej wątku.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564