    From: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: sony alfa 77
    Date: Wed, 28 Sep 2011 11:33:41 +0200

    No i właśnie udowodniłeś swoje emocjonalne niezrównoważenie -
    zachowujesz się jak opętany gadżetomanią, źle wychowany nastolatek,
    który nie może żyć bez kadzenia sprzętowi, którego używa.

    > To nie ma nic do rzeczy, miałeś udowodnić, że sony stosuje takie,
    > dodam że uważane za nieuczciwe praktyki. Jeśli masz na to dowód to
    > poproszę, a jak

    Odpowiem tylko na to, bo po raz kolejny przeinaczasz sens mojej
    wypowiedzi (widać święty gniew wyłączył myślenie):

    Napisałem jedynie, ŻE NIE DA SIĘ TEGO WYKLUCZYĆ - poinformowałem,
    że istnieją takie praktyki, a w tej sytuacji tym bardziej prawdopodobne,
    iż na portalu będącym wiodącym "liderem opinii", w zmasowanej ilości
    i wymowie, a co więcej, w kluczowym momencie - tuż przed pojawieniem się
    nowego produktu Sony w sklepach (jest to odpowiednik, tylko w większej
    skali, kilku entuzjastycznych pierwszych opinii pod zdjęciem, ciągnącym
    za sobą ogon naśladowców zgodnie z zasadą "nowych szat cesarza").

    Przeczytaj tyle razy, aż to zrozumiesz.

    > nie to zamilcz po prostu

    Będę w dalszym ciągu korzystał z mojej wolności wypowiedzi
    i z przyjemnością popatrzę jak znowu toczysz pianę z ust w odpowiedzi
    na racjonalne, umotywowane spostrzeżenia. :)

    > i nie rób z siebie pośmiewiska.

    Piszesz wyłącznie o sobie...

    > Nie właś komuś w podwórko

    O właś... nie... :)))

    Ohoho! Cóż to za rozkazujące tony? Nie zapominasz się ponownie? :)

    No i poniższym potokiem nieskoordynowanych inwektyw spod wątroby
    odbierasz sobie w tym stanie prawo do traktowania cokolwiek poważnie
    i cierpliwego odpowiadania na kolejne źle zrozumiane, widocznie zbyt
    trudne dla Ciebie wypowiedzi. Rozhisteryzowany dzieciak - oto główne
    wrażenie, jakie teraz sprawiasz: prosiłem już o ochłonięcie, ale widać
    jest to wciąż silniejsze od Ciebie. Bye.

    [mr.]