    From: "amir" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: sonda labda part II -astry II benzyna 2.0 16V
    Date: Sun, 15 Aug 2010 09:52:41 +0200

    > W tej co kupiłeś połączenia są:
    > sonda szary-czarny
    > grzałka biały-biały
    >
    > Ale ta sonda którą kupiłeś nie będzie działać z tym komputerem jak by nie
    > była połączona.
    >
    > W tej chwili masz podłączone tak jak zgadywałem (a więc żółty z białym),
    > co może być niebezpieczne i dla tej nowej sondy i dla komputera w
    > samochodzie (chociaż tu nie wiem, bo być może komputer jest zabezpieczony
    > przed zwarciem przewodu grzałki z sygnałowym sondy).

    przelutowalem z ciekawosci, i juz nie swieci sie odrazu po przekreceniu
    kluczyka
    jednak zapala sie po kiku minutach, czyli tak jak z oryginalna zepsutą
    sondą.
    czyli tak jak piszesz to zla sonda.

    w takim razie w Poniedzialek szukam w hurtowni
    MM OTA7N-5A1 sonda lambda Opel (Producent: MAGNETI MARELLI)
    460001920010
    czyli jak taką zamontuję, to wszystko powinno byc ok, i na komputer nie
    trzeba bedzie jechac?

    jak juz kupie OTA7N-5A1
    to jakie kolory będzie miała

    sonda :

    a jakie

    grzałka:
    ?

    ale w gwoli scislosci wole sie upewnic jescze
    Pod linkiem
    http://www.magnetimarelli-checkstar.pl//Download/exe
    File/?fp=media/download/uniwersalne_sondy_lambda_Gol
    den_Lodge.pdf
    w tabeli nr 3
    nie widze sondy OTA7N-5A1

    sa tam 3 modele
    SLU353
    SLU354
    SLU355

    nie wiem skad oznaczenie OTA7N-5A1 , czy ktoras z powyzszych odpowaida
    OTA7N-5A1
    ?

    Czy moze jestes w stanie podac jeszcze jakie oznacznie powinien miec
    zamiennik bosha?
    jednak po tym co wcisnal i handlowiec, to calkiem mozliwe, ze tą bosha tez
    zle mi dobierze.
    co prawda ta bosha miala wtyczke pasujacą do mojego auta, ale wtyczka juz
    wiem, ze to nie wszystko :)

    dziękuje za pełne wyjaśnienia
    pozdrawiam