eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysmarowanie srubRe: smarowanie srub
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!un
    t-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
    TED!not-for-mail
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: smarowanie srub
    References: <4683on578tve$.1vhkco8k8y1ux.dlg@40tude.net>
    <p89gs2$ftb$1@node2.news.atman.pl>
    <5aa8b26a$0$1000$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 15 Mar 2018 19:30:57 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Message-ID: <o...@l...harvard.local>
    User-Agent: Opera Mail/1.0 (Win32)
    Lines: 48
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.28.103.167
    X-Trace: 1521138657 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 661 83.28.103.167:60661
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2626640
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu .03.2018 o 06:25 Uzytkownik <a...@s...pl> pisze:


    > Swoją drogą polecam sprawdzić jak to jest z felgami. Przejedź się kilka
    > kilometrów w ruchu miejskim, a później sprawdź temperaturę felg, a
    > zobaczysz, że nie będą one letnie.
    >

    Felga, szczególnie aluminiowa sporo waży i ma dobre chłodzenie. Po
    intensywnym, długotrwałym hamowaniu wystarczy parę km aby wróciła do
    swojej temp. "roboczej".

    U mnie felga nagrzewa się od opony.
    Mam czujniki ciśnienia pokazujące rzeczywiste ciśnienie w kołach.
    Gdy ruszam, a na zewnątrz jest w okolicach zera - ciśnienie jest na
    poziomie 2.1-2.2 bar.
    Po 5-10km (bez dotykania hamulca, wiejską drogą na której nie ma ruchu)
    ciśnienie rośnie do 2.3-2.4 bar. Po dalszych 20 km na A2 (prędkości
    autostradowe) mam już 2.5 bara. Eksperyment powtarzałem wielokrotnie, jest
    powtarzalny, przy rożnych temp. zew. są różne wartości ciśnień. Opona i
    felga w dotyku po takiej jeździe jest letnia - jakieś 20-30st. więcej niż
    ma otoczenie.
    Opony 235/55/19.

    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: