eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysmarowanie srubRe: smarowanie srub
  • Data: 2018-03-13 18:47:03
    Temat: Re: smarowanie srub
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2018-03-13 o 13:50, Jacek pisze:
    > W dniu 11.03.2018 o 23:04, Uzytkownik pisze:
    >> Tylko, że każde takie połączenie jest liczone do warunków w jakich ma
    >> pracować. Ponadto jak się odkręci jakaś śruba w silniku to co
    >> najwyżej silnik się popsuje i pójdzie na złom. Jak Ci się odkręci
    >> koło w trakcie jazdy to możesz skończyć na cmentarzu. Potrafisz
    >> dostrzec poziom wartości?
    > Nie chcesz chyba powiedzieć, że w silniku są gwinty o innym kącie (np.
    > drobnozwojowe), niż w kołach.>
    > Jacek
    >
    Chcę powiedzieć. Śruba śrubie nie jest równa - poza różnym skokiem
    gwintu, masz jeszcze: różne długości śrub, różne średnice, różne łby,
    różne przenoszenia sił (jedne działają na zrywanie, inne na ścinanie),
    różne wstępne naprężenia (dokręcanie z odpowiednimi momentami), śruby
    też mają różne właściwości tj. jedne są miękkie, a inne twarde - mówi
    się w tedy o różnych klasach wytrzymałości, przy czym na tą klasę
    składają się dwa parametry tj. wytrzymałość na rozciąganie oraz stosunek
    granicy plastyczności do wytrzymałości na rozciąganie. Ponadto podczas
    doboru śrub bierze się też kwestie sprężystości zarówno mocowanych
    elementów jak i śrub.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: