-
X-Received: by 10.31.157.18 with SMTP id g18mr1233640vke.2.1520888083722; Mon, 12 Mar
2018 13:54:43 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.31.157.18 with SMTP id g18mr1233640vke.2.1520888083722; Mon, 12 Mar
2018 13:54:43 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.iad!feed-me.highwinds-medi
a.com!news.highwinds-media.com!t24no3175385qtn.0!news-out.google.com!c39ni162qt
a.0!nntp.google.com!t24no3175379qtn.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.goo
glegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 12 Mar 2018 13:54:43 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <5aa6e359$0$997$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.151.129;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 164.126.151.129
References: <4683on578tve$.1vhkco8k8y1ux.dlg@40tude.net>
<p82pjf$ucn$1@news.mixmin.net> <p83lbb$1mq$1@node2.news.atman.pl>
<5aa5a810$0$1009$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<5aa6e359$0$997$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <4...@g...com>
Subject: Re: smarowanie srub
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Mon, 12 Mar 2018 20:54:44 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Body-CRC: 1893909831
X-Received-Bytes: 2384
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2626488
[ ukryj nagłówki ]Nie jestem religijny i nie interesuje mnie Twoja religia opisujaca dokrecanie srub na
sucho. Zawsze dokrecalem na jakis smar i zawsze na jakis smar bede dokrecal. Z
religiami tak jest ze sie frajera szuka. Na budowaniu jest temat o ogrzewaniu i ktos
tam dal linka do wypowiedzi doktora inzyniera prezesa zespolu rzeczoznawcow
samochodowych co napisal "Praca silnika diesla w przeciwieństwie do silnika
benzynowego nie jest
uzależniona od składu mieszanki określającej granicę zapalności, może więc
pracować na bardzo ubogich mieszankach. W spalinach są więc znacznie
mniejsze ilości trujących toksyn takich jak tlenek węgla (CO),
węglowodorów (HC), ale również w nowoczesnym silniku diesla jest znaczna
redukcja tlenków azotu (NOx) i cząstek stałych."
Następne wpisy z tego wątku
- 12.03.18 22:16 Uzytkownik
- 12.03.18 22:35 Zenek Kapelinder
- 12.03.18 23:03 J.F.
- 13.03.18 12:30 RomekA
- 13.03.18 13:50 Jacek
- 13.03.18 13:54 Jacek
- 13.03.18 17:28 Zenek Kapelinder
- 13.03.18 18:47 Uzytkownik
- 13.03.18 20:07 Zenek Kapelinder
- 13.03.18 20:28 Uzytkownik
- 13.03.18 21:14 RadoslawF
- 13.03.18 21:49 Zenek Kapelinder
- 13.03.18 22:46 Marek S
- 13.03.18 23:56 J.F.
- 14.03.18 06:25 Uzytkownik
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=