  • 11. Data: 2010-03-25 12:14:27
    Temat: Re: smar na E8500
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Uzytkownik "Remek" <b...@t...pl> napisal w wiadomosci
    news:hofgpn$4cb$1@inews.gazeta.pl...

    > Wlos jezy sie na glowie od takich pomyslów i ich propagowania. Jak ktos
    > bedzie jeszcze wiekszym pedantem to wrzuci do pralki, albo zmywarki (z
    > calgonem)? Paranoja.

    Zadna paranoja mistrzu. Robilem to wiele razy. Jak bys zobaczyl ile pasty
    potrafia nawalic domorosli grzebacze komputerowi, to bys zrozumial co to
    jest prawdziwa paranoja :) Podaj mi inna metode dokladnego wyczyszczenia
    proca miedzy nózkami.

  • 12. Data: 2010-03-25 13:16:38
    Od: "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl>

    Uzytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisal:

> [...]
    > potrafia nawalic domorosli grzebacze komputerowi, to bys zrozumial co to
    > jest prawdziwa paranoja :) Podaj mi inna metode dokladnego wyczyszczenia

    Miedzy nozkami to moze w wanience/myjce ultradzwiekowej + izopropanol ?
    (wanienka lepiej jak ma mozliwosc podgrzania wtedy sa lepsze rezultaty
    takiego czyszczenia)

  • 13. Data: 2010-03-25 13:28:49
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Uzytkownik "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl> napisal w
    wiadomosci news:hofnnj$r4r$1@news.task.gda.pl...

    > Miedzy nozkami to moze w wanience/myjce ultradzwiekowej + izopropanol ?
    > (wanienka lepiej jak ma mozliwosc podgrzania wtedy sa lepsze rezultaty
    > takiego czyszczenia)

    Potrzebny dodatkowy sprzet i do tego smród izopropanolu. Po co utrudniac
    sobie zycie skoro sa proste i tanie metody? To tak jak z czyszczeniem
    ekranów. Mozna kupic wypasione sciereczki, plyny i inne bajery. A wystarczy
    papierowy recznik i plyn do mycia szyb :) Zaraz sie podniosa glosy oburzenia
    róznych gadzeciarzy, ale mam to gdzies ;) Od lat tak czyszcze monitory CRT,
    LCD i telewizor plazmowy i na zlosc producentom smiesznych i nieprzyzwoicie
    drogich sciereczek nic sie zlego nie stalo :)

  • 14. Data: 2010-03-25 13:46:20
    Od: "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl>

> [...]

    > czyszcze monitory CRT, LCD i telewizor plazmowy i na zlosc producentom
    > smiesznych i nieprzyzwoicie drogich sciereczek nic sie zlego nie stalo :)

    no ale tu chodzilo o procesor i paste miedzy nozkami.

    chcesz jechac to ze scierka z ludwikiem?!
    ciekawe jaki koncowy efekt bedzie i czy nozek nie powyginasz i ile czasu to
    zajmie....

  • 15. Data: 2010-03-25 13:56:12
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Uzytkownik "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl> napisal w
    wiadomosci news:hofpfa$3st$1@news.task.gda.pl...

    > no ale tu chodzilo o procesor i paste miedzy nozkami.
    >
    > chcesz jechac to ze scierka z ludwikiem?!
    > ciekawe jaki koncowy efekt bedzie i czy nozek nie powyginasz i ile czasu
    > to zajmie....

    Hmm, doprawdy nie wiem czego nie zrozumiales. Nic nie bylo o zadnej scierce,
    gdzies Ty to wyczytal? :) Plyn z woda i szczoteczka do paznokci. Czas,
    gdzies tak jedna minuta. Skrzywionych nózek zero. No chyba ze ktos do tego
    podejdzie jak fizol ;)
    I zeby nie bylo dalszych niedomówien, procesor nalezy wysuszyc :) Wystarczy
    papierowym recznikiem, a jak komus sie chce to mozna pojechac suszarka do
    wlosów :) Spokojnie, nic sie nie stopi ;)

  • 16. Data: 2010-03-25 16:41:38
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik Remek napisał:

    > Te pasty sa oparte na rozpuszczalnikach organicznych. Najczesciej do ich
    > zmycia wystarczy alkohol

    ...troche jakby szkoda... ;)