  • 1. Data: 2010-03-24 15:54:14
    Temat: licencja Windows 7
    Od: "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl>

    Wiem, ze sprawy licencyjne to inna grupa - ale mam szybkie pytanko:

    Czy kupujac laptopa z W7, moge go takze zainstalowac i aktywowac na stacji
    roboczej - przy zalozeniu, ze niegy obu nie uzywam jednoczesnie?

    Rozne sa umowy licencyjne w tym wzgledzie (np. Sony Vegas moze byc
    zainstalowany na dowolnej ilosci maszyn, ale oczywiscie uzytkowany na jednej
    w danej chwili).

    Dzieki i pozdrawiam

    Piotr

  • 2. Data: 2010-03-24 16:01:18
    Temat: Re: licencja Windows 7
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Piotr Wozniacki pisze:
    > Wiem, ze sprawy licencyjne to inna grupa - ale mam szybkie pytanko:

    A co to zmienia?

    http://www.ntg.prv.pl/

    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 3. Data: 2010-03-24 16:05:05
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr Wozniacki" napisał:

    > Czy kupujac laptopa z W7, moge go takze zainstalowac i aktywowac
    > na stacji roboczej - przy zalozeniu, ze niegy obu nie uzywam jednoczesnie?

    Ależ takie zainstalowanie laptopa na stacji roboczej nie przeszkadza w
    jednoczesnym ich używaniu - co prawda trochę to niewygodne no i trzeba
    uważać, bo upadek z wysokości obudowy ATX może się fatalnie skończyć dla
    matrycy laptopa lub jego dysku.

    JoteR

  • 4. Data: 2010-03-24 16:16:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Piotr Wozniacki napisał(a):

    > Wiem, ze sprawy licencyjne to inna grupa - ale mam szybkie pytanko:

    Wiem, że znam odpowiedź na Twoje pytanie ale... ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 5. Data: 2010-03-24 16:37:58
    Od: "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl>

    "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Rozne sa umowy licencyjne w tym wzgledzie (np. Sony Vegas moze byc
    > zainstalowany na dowolnej ilosci maszyn, ale oczywiscie uzytkowany na

    No i macie satysfakcję - tyle się opisać, aby NIE odpowiedzieć na proste
    pytanie...

    Jakie to polskie :(

  • 6. Data: 2010-03-24 17:25:23
    Od: Marek K <m...@W...kappa.pl>

    W dniu 2010-03-24 17:37, Piotr Wozniacki pisze:

    > No i macie satysfakcję - tyle się opisać, aby NIE odpowiedzieć na proste
    > pytanie...
    >
    > Jakie to polskie :(

    A ty nic nie zrozumiałeś :(

    M.

  • 7. Data: 2010-03-24 17:28:52
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Piotr Wozniacki napisał(a) w <hodf9p$h20$1@atlantis.news.neostrada.pl> :

    > No i macie satysfakcję - tyle się opisać, aby NIE odpowiedzieć na proste
    > pytanie...
    >
    > Jakie to polskie :(
    Zadawać pytania na niewłaściwej grupie i liczyć na odpowiedź, bo tak. jakie
    to polskie.
    Kupować jedną licencję na dwa komputery i liczyć na to, że będzie to
    legalne. Jakie to polskie.
    Wkurwiać się, ze inni nie akceptują takiego zachowania. Jakie to polskie.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 8. Data: 2010-03-24 17:40:05
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Piotr Wozniacki pisze:
    > Jakie to polskie :(

    Raczej "Jakie to polskie to cwaniactwo, żeby wiedzieć, że na
    tej grupie dyskusyjnej pytania o licencje nie mają prawa się
    pojawiać, a mimo to zapytać, bo nie chce się subskrybować
    właściwej grupy".

    Takich "szybkich pytanek NTG" pewnie jest więcej. Gdyby na
    nie zezwalać, a nie likwidować je w zarodku, na grupie był-
    by całkowity śmietnik.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 9. Data: 2010-03-24 17:46:33
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    ..
    > Wiem, ze sprawy licencyjne to inna grupa - ale mam szybkie pytanko:
    >
    > Czy kupujac laptopa z W7, moge go takze zainstalowac i aktywowac na stacji
    > roboczej - przy zalozeniu, ze niegy obu nie uzywam jednoczesnie?

    Zobacz sam. Nic nie masz do stracenia.

  • 10. Data: 2010-03-24 18:38:23
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr Wozniacki" napisał:

    > No i macie satysfakcję - tyle się opisać, aby NIE odpowiedzieć na proste
    > pytanie...
    > Jakie to polskie :(

    Bardzo przepraszam, na *tak sformułowane* pytanie odpowiedziałem bardzo
    merytorycznie.
    A że niektórzy nie potrafią sklecić prostego pytania - cóż, jakie to
    polskie... :-/

    JoteR