  • 1. Data: 2010-03-25 05:35:38
    Temat: CDROM - problem z wysuwaniem tacki na płyty
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    Witam

    Mam taki mały problem z cdromem. Jak jest w nim płyta po naciśnięciu
    przycisku tacka z płytą się wysuwa. Jak nie ma płyty tacka nie chce
    wyjść. Czy ktoś się orientuje czym może to być spowodowane że przy
    pustym CDromie, tacka nie chce się z niego wysunąć??

  • 2. Data: 2010-03-25 08:53:38
    Temat: Re: CDROM - problem z wysuwaniem tacki na płyty
    Od: "Harry" <m...@w...pl>

> [...]
    > orientuje czym może to być spowodowane że przy pustym CDromie, tacka nie chce

    Wymień gumowy pasek przenoszący napęd z silniczka na tackę i będzie po kłopocie.

    - Harry