  • 1. Data: 2010-03-24 19:21:17
    Temat: kursor myszki się zawiesza
    Od: "StaN" <p...@w...pI>

    Witam

    Kupilem myszke A4tech 2,4 bezprzewodowa, bateria nowa ma 1,6 V,
    zainstalowalem
    stery ze strony producenta. Niestety kursor myszki sie "jakby zawieszal".
    Ndmieniam, ze jest to druga myszka od tego dostawcy w przeciagu 4 dni;
    wczesniej mialem myszke z ogonkiem" ale nieUSB. Wedlug zapewnien jej zasieg
    to 15m.

    Wind xp, IBM NetVista 1000

  • 2. Data: 2010-03-24 21:16:09
    Temat: Re: kursor myszki się zawiesza
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "StaN" <p...@w...pI> wrote in message news:hodoon$4mp$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    > wczesniej mialem myszke z ogonkiem" ale nieUSB. Wedlug zapewnien jej zasieg

    jezeli to nie sprawy systemowe to podejrzanym moze byc router w poblizu,
    bluetooth, mikrofalowki i wszystkie inne wynalazki ktore chodza na 2,4

  • 3. Data: 2010-03-25 09:43:17
    Od: "StaN" <p...@w...pI>

    Użytkownik "StaN" <p...@w...pI> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ndmieniam, ze jest to druga myszka od tego dostawcy w przeciagu 4 dni;
    > wczesniej mialem myszke z ogonkiem" ale nieUSB. Wedlug zapewnien jej

    Dodam, ze system nie wykrywa myszki przy starcie, a pozniej e menadzerze
    jest, HID.

  • 4. Data: 2010-03-25 12:29:51
    Od: "StaN" <p...@w...pI>

    > zasieg

    > Dodam, ze system nie wykrywa myszki przy starcie, a pozniej e menadzerze
    > jest, HID.

    EUREKA
    Kiedy nadajnik podlaczylem poprzez koncentrator USB mysz zadzialala
    poprawnie.

    Przez hub usb widze rowniez pamiec USb.

    Natomiast nadajnik myszy i pamiec usb podlaczone bezposrednio do portu USB
    nie sa wydrywane. co moze byc przyczyna?

  • 5. Data: 2010-03-29 10:33:34
    Od: "xantos" <t...@e...com.pl>

    > zawieszal".

    Mam tą samą myszkę -ten sam problem.
    Ale na innym kompie działa bez zarzutu.

    Obecnie wytypowałem płytę główną jako przyczynę .
    Wymieniałem podzespoły ,różne ustawienia biosu ,sterowniki nic nie dało.
    Dlatego stawiam na płytę główną.