-
Data: 2011-10-25 16:22:35
Temat: Re: smar miedzowy w samochodzie a zagrożenie korozyjne
Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Oct 25, 4:08 pm, Adampio <a...@o...pl> wrote:
> Możecie mnie oświecić kto ma rację? ;-)
Nie mam pojęcia, ale wiem że prąd przewodzi (przy napięciu 12V i
prądzie rzędu stu amperów) w łożysku ślizgowym stal-mosiądz.
Wytrzymuje bardzo długo bez potrzeby wymiany smaru, nie grzeje się.
Przy uruchamianiu (kilka razy dziennie) jest tam nawet kilkanaście
kilowoltów- tuleje się nigdy nie zespawały, więc domyślam się że
połączenie elektryczne jest bardzo dobre. Ale to jest tylko jeden
czynnik korozji galwanicznej, więc może o niczym nie świadczyć.
Konrad
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Ster w trolejbusie.
- DeepSeek nie lubi gadać o polityce
- pokolenie Z
- huta ruszyla
- piece wodorowe
- Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- most kilometrowy
- kladka Zagorze
- zapora Zagorze
- Rodzaj przekładni planetarnej z
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS