-
Data: 2011-10-25 16:22:35
Temat: Re: smar miedzowy w samochodzie a zagrożenie korozyjne
Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Oct 25, 4:08 pm, Adampio <a...@o...pl> wrote:
> Możecie mnie oświecić kto ma rację? ;-)
Nie mam pojęcia, ale wiem że prąd przewodzi (przy napięciu 12V i
prądzie rzędu stu amperów) w łożysku ślizgowym stal-mosiądz.
Wytrzymuje bardzo długo bez potrzeby wymiany smaru, nie grzeje się.
Przy uruchamianiu (kilka razy dziennie) jest tam nawet kilkanaście
kilowoltów- tuleje się nigdy nie zespawały, więc domyślam się że
połączenie elektryczne jest bardzo dobre. Ale to jest tylko jeden
czynnik korozji galwanicznej, więc może o niczym nie świadczyć.
Konrad
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- DeepSeek nie lubi gadać o polityce
- pokolenie Z
- huta ruszyla
- piece wodorowe
- Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- most kilometrowy
- kladka Zagorze
- zapora Zagorze
- Rodzaj przekładni planetarnej z
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=