  • Data: 2011-07-28 16:09:24
    Temat: Re: słuchawki USB oraz karta w systemie.
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > systemie. No działa to dobrze gdy słuchawki są domyślną kartą dzwiekową w
    > systemie.
    > Natomiast gdy domyślną kartą w systemie jest audigy regulacja na
    > słuchawkach działa dla domyślnej karty dźwiekowej. Co jakby siłą zeczy nie
    > bardzo mi odpowiada bo wolałbym aby działało to tylko dla słuchawek USB.
    > Większy problem jest w tym iż nie bardzo da sie sterować głośnością
    > słuchawek USB w ogóle - ona w takim wypadku ustawiona na średni poziom
    > który czasami przy rozmowach jest niewsytarczający (suwaczek w skajpie jest

    W tym modelu przyciski 'glosnosci' działają pośrednio jako klawiatura
    (urządzenie HID) i na poziomie urządzeń USB widzianych z systemu raczej
    nie mają nic wspólnego ze słuchawkami i mikrofonem.

    > Wie może ktoś jak sobie z takim faktem poradzić?

    W tej chwili nic do głowy mi nie przychodzi, zapytaj na grupie związanej
    z systemem operacyjnym, którego używasz.