eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysłaby ręczny po wymianie szczęk i bębnów › Re: słaby ręczny po wymianie szczęk i bębnów
  • Data: 2011-11-16 09:25:01
    Temat: Re: słaby ręczny po wymianie szczęk i bębnów
    Od: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Michał sirapacz Gut [m...@s...pl]
    na: pl.misc.samochody napisal/la:

    > Witojcie:)
    >
    > wczoraj wieczorkiem wymieniłem bębny, szczęki, wyczyściłem i skręcilem
    > samoregulator luzu, zmieniłem zapinki do szczęk na nowe i stare są tylko
    > cylinderek i sprezyny (sprawne). Ponadto założyłem nowe linki ręcznego.
    >
    > Hamulec zasadniczy jest na tyle mocny ze mozna zeby wybic na kierownicy,
    > tyl ewidentnie dziala (conajwyzej moze jeszcze nieco nierownomiernie,
    > ale to sprawdze dzisiaj). W każdym razie mam pytanie o ręczny - czy on
    > ma prawo słabo działać na nowym zestawie? Wydaje mi się, że nie nowy
    > bęben i nowe szczeki nie musza sie jakoś specjalnie docierac a spieprzyc
    > tam w zasadzie nie ma czego. Czuć kiedy zaciągam ręczny opór kół,
    > natomiast na jałowych obrotach i zaciągnietym ręcznym samochod da się
    > ruszyć na 1 i jechac.
    >
    > Jakieś sugestie? Jedyne co zwrocilo moja uwagę to linka ręcznego nieco
    > inaczej wyglądająca (ale pasująca). Oznaczenie pasuje na lince,
    > natomiast nie miała takiej spręzyny na końcowym odcinku linki pomiędzy
    > króćcem wchodzącym do bębna a jarzmem końcówki linki.
    >
    > Linka oczywiscie byla regulowana.

    Daj im się choć trochę ułożyć ;-)


    --
    Rafal Lorenc
    mobile: 503-611-119
    www.usmiecha.sie.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: