eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysłaby ręczny po wymianie szczęk i bębnówRe: słaby ręczny po wymianie szczęk i bębnów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.glorb.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!f
    eed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.
    neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.n
    eostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>
    Subject: Re: słaby ręczny po wymianie szczęk i bębnów
    References: <j9vrfs$fag$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Organization: USMIECHA SIE PL -=http://usmiecha.sie.pl=-
    Reply-To: s...@u...sie.pl
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@u...sie.pl>
    Date: 16 Nov 2011 08:25:01 GMT
    Lines: 32
    NNTP-Posting-Host: 80.51.9.14
    X-Trace: 1321431901 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8441 80.51.9.14:44787
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2413674
    [ ukryj nagłówki ]

    Michał sirapacz Gut [m...@s...pl]
    na: pl.misc.samochody napisal/la:

    > Witojcie:)
    >
    > wczoraj wieczorkiem wymieniłem bębny, szczęki, wyczyściłem i skręcilem
    > samoregulator luzu, zmieniłem zapinki do szczęk na nowe i stare są tylko
    > cylinderek i sprezyny (sprawne). Ponadto założyłem nowe linki ręcznego.
    >
    > Hamulec zasadniczy jest na tyle mocny ze mozna zeby wybic na kierownicy,
    > tyl ewidentnie dziala (conajwyzej moze jeszcze nieco nierownomiernie,
    > ale to sprawdze dzisiaj). W każdym razie mam pytanie o ręczny - czy on
    > ma prawo słabo działać na nowym zestawie? Wydaje mi się, że nie nowy
    > bęben i nowe szczeki nie musza sie jakoś specjalnie docierac a spieprzyc
    > tam w zasadzie nie ma czego. Czuć kiedy zaciągam ręczny opór kół,
    > natomiast na jałowych obrotach i zaciągnietym ręcznym samochod da się
    > ruszyć na 1 i jechac.
    >
    > Jakieś sugestie? Jedyne co zwrocilo moja uwagę to linka ręcznego nieco
    > inaczej wyglądająca (ale pasująca). Oznaczenie pasuje na lince,
    > natomiast nie miała takiej spręzyny na końcowym odcinku linki pomiędzy
    > króćcem wchodzącym do bębna a jarzmem końcówki linki.
    >
    > Linka oczywiscie byla regulowana.

    Daj im się choć trochę ułożyć ;-)


    --
    Rafal Lorenc
    mobile: 503-611-119
    www.usmiecha.sie.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: