-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.glorb.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!f
eed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.
neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.n
eostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
From: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>
Subject: Re: słaby ręczny po wymianie szczęk i bębnów
References: <j9vrfs$fag$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Organization: USMIECHA SIE PL -=http://usmiecha.sie.pl=-
Reply-To: s...@u...sie.pl
User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <s...@u...sie.pl>
Date: 16 Nov 2011 08:25:01 GMT
Lines: 32
NNTP-Posting-Host: 80.51.9.14
X-Trace: 1321431901 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8441 80.51.9.14:44787
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2413674
[ ukryj nagłówki ]Michał sirapacz Gut [m...@s...pl]
na: pl.misc.samochody napisal/la:
> Witojcie:)
>
> wczoraj wieczorkiem wymieniłem bębny, szczęki, wyczyściłem i skręcilem
> samoregulator luzu, zmieniłem zapinki do szczęk na nowe i stare są tylko
> cylinderek i sprezyny (sprawne). Ponadto założyłem nowe linki ręcznego.
>
> Hamulec zasadniczy jest na tyle mocny ze mozna zeby wybic na kierownicy,
> tyl ewidentnie dziala (conajwyzej moze jeszcze nieco nierownomiernie,
> ale to sprawdze dzisiaj). W każdym razie mam pytanie o ręczny - czy on
> ma prawo słabo działać na nowym zestawie? Wydaje mi się, że nie nowy
> bęben i nowe szczeki nie musza sie jakoś specjalnie docierac a spieprzyc
> tam w zasadzie nie ma czego. Czuć kiedy zaciągam ręczny opór kół,
> natomiast na jałowych obrotach i zaciągnietym ręcznym samochod da się
> ruszyć na 1 i jechac.
>
> Jakieś sugestie? Jedyne co zwrocilo moja uwagę to linka ręcznego nieco
> inaczej wyglądająca (ale pasująca). Oznaczenie pasuje na lince,
> natomiast nie miała takiej spręzyny na końcowym odcinku linki pomiędzy
> króćcem wchodzącym do bębna a jarzmem końcówki linki.
>
> Linka oczywiscie byla regulowana.
Daj im się choć trochę ułożyć ;-)
--
Rafal Lorenc
mobile: 503-611-119
www.usmiecha.sie.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 16.11.11 09:36 Czarek Daniluk
- 16.11.11 09:44 AZ
- 16.11.11 10:50 Michał sirapacz Gut
- 16.11.11 13:32 J.F
- 16.11.11 19:00 Michał sirapacz Gut
- 19.11.11 18:30 X-Man
- 19.11.11 20:57 Michał sirapacz Gut
- 20.11.11 02:48 X-Man
- 21.11.11 07:08 Michał sirapacz Gut
- 21.11.11 07:41 MarcinJM
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=