eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyskurwysyny przed przejsciami dla pieszychRe: skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
  • Data: 2013-03-13 12:24:28
    Temat: Re: skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-03-13 02:11, J.F. pisze:
    >>>> Mamy 2 pasy w jedna strone, wlaczam migacz, zjezdzam na lewy pas,
    >>>> dojezdzam
    >>>> do tylu pojazdu na prawym pasie, zrownuje sie, przejezdzam swoim
    >>>> tylnym
    >>>> zderzakiem przed jego przedni, jade dalej, wrzucam migacza,
    >>>> zjezdzam na
    >>>> prawy pas ... kiedy wyprzedzalem, a kiedy nie ?
    >>> Masz jakiś problem?
    > Tak mam.
    >To widać :p

    >>Chce wiedziec.
    >Cóż, zasadniczo wiedzieć powinieneś, a jak masz problem z
    >interpretacją
    >dość czytelnych przepisów (w tym konwencji wiedeńskiej) to tak jak
    >wcześniej pisałem - inni to zrobią za ciebie. Możesz się nie zgodzić,
    >ale cóż...

    Prosze o zacytowanie tych czytelnych przepisow konwencji w kwestii
    tego gdzie sie manewr wyprzedzania zaczyna, a gdzie konczy.
    (i mozesz tez wyjasnic watpliwosci innego grupowicza - dlaczego jak
    jedziemy wolniej, to nie wyprzedzamy :-)

    >>> Jeżeli tak, to oceni to policjant albo sąd.
    >> A ty znowu slepa wiara w system. Ocenia i ukaraja.
    >Jaka ślepa wiara w system? Przyjęliśmy jakiś zestaw zasad, do którego
    >wszyscy powinni mniej więcej stosować. Skoro niektórzy mają z tym
    >problem, to mamy również 'organy' które powołaliśmy do pilnowania
    >tego porządku. Pomogą, pouczą, ukażą jak trzeba.

    >> Wymaluja ciagla, ustawia ograniczenie i trzeba przestrzegac.
    >Cóż, jak są zasadne to ok - w większości jednak są.

    Mozna polemizowac :-)

    >> Widac juz zapomniales lekcje z Montany, a przeciez cytowalem.
    >LOL - powtarzasz to jak mantrę. Póki co, pozostaje to
    >tylko eksperymentem i niczym więcej, a próby generalizowania
    >można najwyżej za żart uznać - eksperyment na pustkowiu :>
    >Powierzchnia (km^2) Ludność Gęstość (osób/km?)
    >Montana 381156 902194 2,39
    >Polska 312679 38544513 123,25

    Ale ja nie o tym. Tylko o czyms takim:
    -ile wynosi rozsadna predkosc ?
    -to ocenia policjant
    -a na takiej 2 pasowej drodze, na ktorej nie ma ruchu, przy dobrej
    pogodzie, w samochodzie o dobrym stanie technicznym, to ile wynosi ?
    -to ocenia policjant
    -innymi slowy - nie wie pan, panie prokuratorze. Czyli obywatel tez
    nie wie. Ile by nie jechal, to zawsze moze go policjant zatrzymac i
    powiedziec ze za szybko.
    Czyli obywatel nie ma zadnych praw.

    Widac i tam sad wychodzi z zalozenia ze funkcjonariusz na sluzbie nie
    klamie, i skoro mowi ze za szybko, to trzeba podejrzanego ukarac.
    Tylko tam maja lepsza demokracje i taki numer nie przechodzi :-P

    Wiec ja sie pytam - ile metrow przed przejsciem mam zakonczyc manewr
    wyprzedzania i na czym to zakonczenie polega :)

    P.S. Niewykluczone ze po wprowadzeniu ograniczen predkosc w Montanie
    wzrosla.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: