  • Data: 2009-12-25 18:39:05
    Temat: Re: skrócona superheterodyna AM na lampach
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarosław Sokołowski pisze:

    > Ależ proszę bardzo:
    >
    > http://www.mlodytechnik.pl/archiwum/84-Nw-10-Mini_od
    biornik.pdf

    Przejrzałem na razie dość pobieżnie to archiwum i udało mi się znaleźć
    kilka konstrukcji, które odpowiadają na część pytań, które zadałem na
    grupie w ciągu ostatnich kilku tygodni.

    Reakcyjniak na lampie:
    http://www.mlodytechnik.pl/archiwum/58-MT-03-Odbiorn
    ik_radiowy.pdf
    http://www.mlodytechnik.pl/archiwum/58-MT-04-Odbiorn
    ik_radiowy_2.pdf

    Tutaj kolejna konstrukcja na lampach bateryjnych z opisem wykonania
    cewek na D/S/K:
    http://www.mlodytechnik.pl/archiwum/58-MT-09-Odbiorn
    ik_trzyzakresowy.pdf

    Amatorska superheterodyna:
    http://www.mlodytechnik.pl/archiwum/84-Nw-12-Odbiorn
    ik_superheterodynowy.pdf

    Superreakcyjniak na UKF:
    http://www.mlodytechnik.pl/archiwum/84-Nw-06-Superre
    akcyjny_odbiornik.pdf

    I jeszcze odnośnie UL1111. Z tego co widzę układ był dość powszechnie
    stosowany w rozmiatych amatorskich konstrukcjach (przynajmniej ja często
    się z tym stykałem w archiwalnych wydawnictwach). Jestem tylko ciekaw
    czy te tranzystory wchodzące w jego skład mają jakiś konkretny
    odpowiednik wśród elementów dyskretnych produkowanych przez CEMI? Czy w
    przypadku kłopotów z dostępem do układu można było go zastąpić zwykłymi
    tranzystorami?
    Czy na wyższych pasmach ten układ też się sprawdza?