  • Data: 2009-12-25 19:15:46
    Temat: Re: skrócona superheterodyna AM na lampach
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:

    > Mowiac szczerze to raczej nie widzialem zeby ktos to tak stosowal.

    "Tak" to znaczy w radiu ogólnie czy na "wyższych pasmach"? Tutaj też
    należy się zastanowić co te "wyższe pasma" znaczą. Bo tutaj wracamy do
    rozmowy sprzed kilku tygodni. Na długich i średnich chyba nie ma to
    wielkiego znaczenia - widziałem trochę projektów prostych odbiorników
    opartych na proste tranzystorki pokroju BC107. W konstrukcjach
    krótkofalarskich z powodzeniem pracują 2N3904, 2N2222 i tak dalej.
    Oczywiście nie pytałem czy UL1111 można stosować na VHF albo mikrofalach. ;)

    Przy AM chyba jednak może okazać się przydatny?