  • Data: 2017-03-15 10:14:41
    Temat: Re: skonsruujmy !
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.03.2017 o 00:56 JaNus <bez@adresu> pisze:

    > Skoro masz motto z Bastiata, to przecież *musisz* wiedzieć, iż
    > zwolennicy wolnego rynku wcale takich założeń nie robią.

    A czy ja pisałem coś o słuszności takiego założenia? Wydawało mi się to
    oczywiste ale jeśli nie jest, to wyjaśniam: założenie, że wszyscy ludzie
    są idealni nie jest spełnione w żadnej grupie większej niż kilka osób.
    (Nawet większość nie jest idealna, co najwyżej większość jest mniej więcej
    dobra.) A ponieważ stwierdzenie nie było typu "jeżeli...to" lecz "tylko
    gdy..." to chyba nie muszę tłumaczyć, że z zaprzeczenia założenia też coś
    wynika.

    --
    SW3
    ----