eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyskoda 1.4 TSI 85 KMRe: skoda 1.4 TSI 85 KM
  • From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    References: <X...@8...206.21.50>
    <5...@m...org> <50eeac6e$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 10 Jan 2013 13:49:02 +0100
    Message-ID: <lvoo7btuvot4$.dlg@myjk.org>
    NNTP-Posting-Host: 83.13.244.130
    X-Trace: news.home.net.pl 1357822497 83.13.244.130 (10 Jan 2013 13:54:57 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 42
    X-Authenticated-User: m...@e...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mai
    l
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2478884
    [ ukryj nagłówki ]

    Thu, 10 Jan 2013 12:56:27 +0100, J.F

    > Ale naprawde, czy w instrukcji napisali ?

    Faktycznie tak te silniki wciągały olej. Jedne mniej, drugie więcej
    (podejrzewam, że styl jazdy miał spory wpływ), ale paliły olej.

    > Ale wysokie jak na samochod

    Przy takiej mocy wg mnie jest bardzo niskie. Do Austrii jechałem na narty
    (zgodnie z obowiązującymi ograniczeniami, bo przecież radar co pół
    kilometra :P), to Octavia 2.0 TFSI spaliła 6,3L/100 (tylko to akurat była
    wersja ~160KM). Natomiast właścicielem był kumpel, który się chyba bał
    drążka skrzyni biegów i potrafił (także pod górę) jechać z 1000 obr. i
    jeszcze przyśpieszać bez redukcji. Jak dla mnie masakra, ale jak widać nie
    wpłynęło to negatywnie na wynik spalania. Przyznam, mnie się to spodobało
    (co nie znaczy, że bym tak jeździł), bo mój diesel prędzej by ducha
    wyzionął niż pociągnął na 4/5 od 1000 obr., zwłaszcza pod górę. TFSI mimo
    wszystko jechało.

    > i zagazowac sie nie da ? :-)

    Raczej się nie da.

    > Klekota tez mozna wyciszyc.

    Klekot daje sotsunkowo niskie dźwięki, tego w zasadzie nie sposób
    skutecznie wyciszyć do poziomu silnika benzynowego. TFSI w Octavii super
    ciągnęło od 1000 i nie trzeba było wcale przekraczać 3,5k (przy której
    benzyna jest jeszcze bardzo cicha), żeby dynamicznie jechać. Poważnie, jako
    że lubię ciszę w aucie, zakochałem się w tym silniku.

    Chcę ten silnik wziąć w budzie Audi A6, które jest jeszcze zdecydowanie
    lepiej wyciszone niż kompaktowa Octavia. No i Audi ma piękne, proste,
    klasyczne zegary, mniam.

    > A w ogole to nie wiem czemu go klekotem nazywacie :-)

    Hm... trudne pytanie. Może dlatego, że klekocze. :P

    --
    Pozdor Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: