-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!op
al.futuro.pl!szmaragd.futuro.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada
.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <X...@8...206.21.50>
<5...@m...org>
In-Reply-To: <5...@m...org>
Subject: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
Date: Thu, 10 Jan 2013 12:56:27 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 27
Message-ID: <50eeac6e$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.10.109.20
X-Trace: 1357818991 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1225 83.10.109.20:51956
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2478865
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Myjk" napisał w wiadomości
>Właśnie też walczę z temate TSI (szukam 2.0) i póki co jedynym
>problemem
>tych silników było wciaganie oleju, nawet pół litra na tysiąc
>kilometrów.
Ale naprawde, czy w instrukcji napisali ?
>Natomiast w nowym wyypuście (po 2011) poprawili to już i ponoć
>problem nie
>występuje. Poza tym nie doszukałem się mankamentów, ale może to
>wynikać z
>faktu, że stosunkowo mało tego jeździ w PL -- większość woli klekoty.
>Natomiast faktem jest niskie spalanie jak na turbo benzynę,
Ale wysokie jak na samochod i zagazowac sie nie da ? :-)
>wysoki moment i
>duża moc, niczym w klekocie ciągnie spokojnie już od 1300obr., do
>tego
>cisza w aucie w porównaniu z klekotem.
Klekota tez mozna wyciszyc. A w ogole to nie wiem czemu go klekotem
nazywacie :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.01.13 13:49 Myjk
- 10.01.13 13:55 Budzik
- 10.01.13 14:14 J.F
- 10.01.13 14:19 Kamil 'Model
- 10.01.13 14:33 RobertP.
- 10.01.13 14:33 RobertP.
- 10.01.13 14:35 Myjk
- 10.01.13 14:53 J.F
- 10.01.13 15:03 Tomasz Pyra
- 10.01.13 15:05 Myjk
- 10.01.13 16:59 J.F
- 11.01.13 09:05 Cezary Daniluk
- 11.01.13 09:07 Cezary Daniluk
- 11.01.13 09:09 Cezary Daniluk
- 11.01.13 09:54 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=