-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "szufla" <b...@e...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: skoda 1.4 TSI 85 KM
Date: Thu, 10 Jan 2013 08:49:03 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 18
Message-ID: <kclrpk$7ab$1@node1.news.atman.pl>
References: <X...@8...206.21.50>
<5...@m...org>
NNTP-Posting-Host: 89-72-64-193.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1357804148 7499 89.72.64.193 (10 Jan 2013 07:49:08 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Jan 2013 07:49:08 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2478830
[ ukryj nagłówki ]> Właśnie też walczę z temate TSI (szukam 2.0) i póki co jedynym problemem
> tych silników było wciaganie oleju, nawet pół litra na tysiąc kilometrów.
> Natomiast w nowym wyypuście (po 2011) poprawili to już i ponoć problem nie
> występuje. Poza tym nie doszukałem się mankamentów, ale może to wynikać z
> faktu, że stosunkowo mało tego jeździ w PL -- większość woli klekoty.
> Natomiast faktem jest niskie spalanie jak na turbo benzynę, wysoki moment i
> duża moc, niczym w klekocie ciągnie spokojnie już od 1300obr., do tego
> cisza w aucie w porównaniu z klekotem.
>
> BTW Nie widzę czegoś takiego jak 1.4 TSI *85* *KM*,
> więc albo 1.2 TSI albo 1.4 MPI/16V, albo 1.4 TSI 90 _kW_
Tu jest jakis artykul:
http://www.magazynauto.pl/porady/eksploatacja/silnik
-2870/news-czy-silniki-1-4-tsi-sa-awaryjne,nId,70964
5
sz.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.01.13 12:56 J.F
- 10.01.13 13:49 Myjk
- 10.01.13 13:55 Budzik
- 10.01.13 14:14 J.F
- 10.01.13 14:19 Kamil 'Model
- 10.01.13 14:33 RobertP.
- 10.01.13 14:33 RobertP.
- 10.01.13 14:35 Myjk
- 10.01.13 14:53 J.F
- 10.01.13 15:03 Tomasz Pyra
- 10.01.13 15:05 Myjk
- 10.01.13 16:59 J.F
- 11.01.13 09:05 Cezary Daniluk
- 11.01.13 09:07 Cezary Daniluk
- 11.01.13 09:09 Cezary Daniluk
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=