  • 1. Data: 2011-04-27 17:30:13
    Temat: sklep foto w Katowicach
    Od: "CeZ__134" <D...@p...onet.pl>

    Witam

    Jakoze mieszkam na fotograficznej pustyni, a na dlugi majowy tydzien bede w
    Katowicach chcialbym sie dowiedziec od lokalesow o miejscowki, sklepy gdzie
    moge pomacac plecaki lovepro oraz blendy quantuma badz Lastolite .

    pozdrawiam

    CeZ__134

  • 2. Data: 2011-04-28 06:52:30
    Temat: Re: sklep foto w Katowicach
    Od: NetUser <n...@n...net>

    "CeZ__134" <D...@p...onet.pl> wrote in

> [...]
    > bede w Katowicach chcialbym sie dowiedziec od lokalesow o miejscowki,
    > sklepy gdzie moge pomacac plecaki lovepro oraz blendy quantuma badz

    Szczerze to nie wiem gdzie miałbyś to pooglądać. Na pewno w Saturnie i
    Media Markt maja plecaki LowePro ale jest raczej skromnie. Jeszcze Chorzów,
    www.fotoceny.pl - tam są tez plecaki a może i blendy będa mieli. Tu jest
    tez sklep ale nigdy tam nie byłem: http://www.multimedia-sklep.pl/ Z lepiej
    zaopatrzonych to moze jeszcze Tarnowskie Góry, to juz kawałek od Katowic:
    http://fotozakupy.pl/ Nic innego nie przychodzi mi do głowy. Może i ja sie
    przy okazji czegoś ciekawego dowiem o sklepach w tej okolicy.