  • 1. Data: 2011-04-27 10:07:53
    Temat: Adobe Photoshop Lightroom 3.4 wydany
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    Jeśli kogoś interesuje, na sronach Adobe jest już dostępne do ściągnięcia,
    uaktualnienie Adobe Photoshop Lightroom do wersji 3.4

  • 2. Data: 2011-04-27 11:01:09
    Temat: Re: Adobe Photoshop Lightroom 3.4 wydany
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "kuba_k1" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Jeśli kogoś interesuje, na sronach Adobe jest już dostępne do ściągnięcia,
    > uaktualnienie Adobe Photoshop Lightroom do wersji 3.4

    Tak z innej strony: z czego wynika ogromna roznica w cenie tego programu?
    Link w wersji demo odsyla do sprzedawcy, ktory oferuje sprzedaz za 237.60
    gbp, upgrade za 76.25 gbp, zas na ebay oferowany jest caly program za 72
    gbp.

    Rozumiem jeszcze znizkę dla studentow, ale czym jest ten ugrade?

  • 3. Data: 2011-04-27 15:37:16
    Od: Marcin Kulas <h...@k...net>

    Hants wrote:
> [...]
    > gbp.
    >
    > Rozumiem jeszcze znizkę dla studentow, ale czym jest ten ugrade?

    Upgrade do wersji 3.x to (przy założeniu, że instalkę zassasz z sieci)
    serial, który do odblokowania programu potrzebuje jeszcze drugiego,
    od wersji 2.x. Wpisujesz pierwszy kod i pojawia się drugie pole, w które
    trzeba wklepać stary serial z poprzedniej wersji LR.

    --
    [ Marcin Kulas jid: h...@j...org ]
    [ ,,Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą, ]

  • 4. Data: 2011-04-27 16:36:48
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > od wersji 2.x. Wpisujesz pierwszy kod i pojawia się drugie pole, w które
    > trzeba wklepać stary serial z poprzedniej wersji LR.

    Używałem wcześniej wersji 2.x a obecnie używam wersji 3.4 Lightroom'a,
    obydwie w wersji Box. Przy uaktualnieniu z 2.x (bodajże 2.7) do 3.1 należało
    podać nowy klucz licencyjny, który otrzymałem z upgradem. Obydwie wersje
    były traktowane jako oddzielne programy, natomiast uaktualnienie w ramach
    2.x a następnie 3.x odbywało się automatycznie bez potrzeby podawania klucza
    dla danej wersji.

  • 5. Data: 2011-04-27 17:02:25
    Od: Marcin Kulas <h...@k...net>

    kuba_k1 wrote:
> [...]
    > 2.x a następnie 3.x odbywało się automatycznie bez potrzeby podawania klucza

    Ja również zacząłem od 2.x i potem kupiłem upgrade. Chyba było tak,
    jak piszesz, czyli przy doinstalowaniu 3.x obok 2.x chciał nowego
    seriala, ale później przy instalacji gołej trójki (nowy system),
    musiałem wprowadzić oba.