    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: sklep foto w Katowicach
    From: NetUser <n...@n...net>
    Date: 28 Apr 2011 06:52:30 GMT

    "CeZ__134" <D...@p...onet.pl> wrote in
    news:ip9jr3$mun$1@news.onet.pl:

    > Jakoze mieszkam na fotograficznej pustyni, a na dlugi majowy tydzien
    > bede w Katowicach chcialbym sie dowiedziec od lokalesow o miejscowki,
    > sklepy gdzie moge pomacac plecaki lovepro oraz blendy quantuma badz
    > Lastolite .

    Szczerze to nie wiem gdzie miałbyś to pooglądać. Na pewno w Saturnie i
    Media Markt maja plecaki LowePro ale jest raczej skromnie. Jeszcze Chorzów,
    www.fotoceny.pl - tam są tez plecaki a może i blendy będa mieli. Tu jest
    tez sklep ale nigdy tam nie byłem: http://www.multimedia-sklep.pl/ Z lepiej
    zaopatrzonych to moze jeszcze Tarnowskie Góry, to juz kawałek od Katowic:
    http://fotozakupy.pl/ Nic innego nie przychodzi mi do głowy. Może i ja sie
    przy okazji czegoś ciekawego dowiem o sklepach w tej okolicy.