  • Data: 2009-03-09 09:02:03
    Temat: Re: skanowanie kliszy - co daje przystawka do skanera ?
    Od: j...@a...at szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Mrz., 08:14, Marx <M...@n...com> wrote:
    > Najtansze rozwiazanie - kup na allegro jakis skaner dedykowany do
    > filmow, najlepiej z ICE. Poskanuj a potem go sprzedasz. Jak nie
    > przeplacisz, to koszt bedzie niewielki.

    uwazalabym z zakupem "jakiegos " . ja mam jeszcze do dzisiaj jakis
    tanszy i wyniki sa marne- odechciewa sie skanowania. dopiero wyniki w
    pelni zadawalajace lepsze do fotografowania aparatem ( choc i te byly
    akceptowalne ) dal drozszy skaner nikona .

    w sumie skanowanie pochlania wiele czasu , jesli sie to robi to warto
    jednak na mozliwie najwyzszym dostepnym poziomie. Jesli zdecydujemy
    sie na skanowanie jakims badziewiem i wyniki moga byc badziewiaste a w
    zwiazku z czym za pare lat potrzujemy potrzebe ponownego skanowania.
    W takiej satuacji skanowanie zasobow na tych pare lat nie ma wiekszego
    sensu.

    XXX