eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysiła uderzeniowa pasażera to czasem 3 tonyRe: siła uderzeniowa pasażera to czasem 3 tony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: siła uderzeniowa pasażera to czasem 3 tony
    Date: Sat, 25 Jun 2011 12:39:51 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <iu4dti$oj6$2@inews.gazeta.pl>
    References: <iu0c0d$g2c$1@inews.gazeta.pl> <1...@p...pl>
    <iu1gds$7cu$1@news.onet.pl> <4e044a7f$0$2506$65785112@news.neostrada.pl>
    <iu20rm$kot$1@news.onet.pl> <iu274u$hkf$1@news.onet.pl>
    Reply-To: i...@g...pl
    NNTP-Posting-Host: nat3-109.ghnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1308998386 25190 91.150.222.109 (25 Jun 2011 10:39:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Jun 2011 10:39:46 +0000 (UTC)
    X-User: ireneusz.brycki
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    Thunderbird/3.1.11
    In-Reply-To: <iu274u$hkf$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2379029
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-06-24 16:31, Alexy pisze:
    > Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:iu20rm$kot$1@news.onet.pl...
    >
    >>> To są dwie różne rzeczy.
    >>> Pilot poddawany jest przeciążeniom przez długi czas, co powoduje
    >>> problemy krążeniowe.
    >>> Natomiast podczas wypadku przeciążenie działa przez bardzo krótki
    >>> czas, problemy krążeniowe nie są tu istotne, jedynie wytrzymałość
    >>> mechaniczna ciała i sposób przyłożenia siły.
    >>
    >> Oczywiście masz rację. Niemniej jednak organizm, bądź co bądź
    >> elitarnego, żołnierza jest cokolwiek bardziej odporny fizycznie od
    >> przeciętnego Kowalskiego. Dlatego porównywanie odporności na
    >> przeciążenia organizmu pilota i zwykłego kierowcy to lekkie nadużycie
    >> :-).
    >
    > Bo zapewne taki elitarny żołnierz wykonany jest z tytanu i kobaltu, a
    > odżywia się diamentami popijanymi kwasem solnym ;)

    Różnica może być 2-3 krotna. Jak między bibicem w papciach a zawodowym
    sportowcem. Natomiast wspomaga go w tym mega technologia.

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: