-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: siła uderzeniowa pasażera to czasem 3 tony
Date: Sat, 25 Jun 2011 12:39:51 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 25
Message-ID: <iu4dti$oj6$2@inews.gazeta.pl>
References: <iu0c0d$g2c$1@inews.gazeta.pl> <1...@p...pl>
<iu1gds$7cu$1@news.onet.pl> <4e044a7f$0$2506$65785112@news.neostrada.pl>
<iu20rm$kot$1@news.onet.pl> <iu274u$hkf$1@news.onet.pl>
Reply-To: i...@g...pl
NNTP-Posting-Host: nat3-109.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1308998386 25190 91.150.222.109 (25 Jun 2011 10:39:46 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Jun 2011 10:39:46 +0000 (UTC)
X-User: ireneusz.brycki
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
Thunderbird/3.1.11
In-Reply-To: <iu274u$hkf$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2379029
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-06-24 16:31, Alexy pisze:
> Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> news:iu20rm$kot$1@news.onet.pl...
>
>>> To są dwie różne rzeczy.
>>> Pilot poddawany jest przeciążeniom przez długi czas, co powoduje
>>> problemy krążeniowe.
>>> Natomiast podczas wypadku przeciążenie działa przez bardzo krótki
>>> czas, problemy krążeniowe nie są tu istotne, jedynie wytrzymałość
>>> mechaniczna ciała i sposób przyłożenia siły.
>>
>> Oczywiście masz rację. Niemniej jednak organizm, bądź co bądź
>> elitarnego, żołnierza jest cokolwiek bardziej odporny fizycznie od
>> przeciętnego Kowalskiego. Dlatego porównywanie odporności na
>> przeciążenia organizmu pilota i zwykłego kierowcy to lekkie nadużycie
>> :-).
>
> Bo zapewne taki elitarny żołnierz wykonany jest z tytanu i kobaltu, a
> odżywia się diamentami popijanymi kwasem solnym ;)
Różnica może być 2-3 krotna. Jak między bibicem w papciach a zawodowym
sportowcem. Natomiast wspomaga go w tym mega technologia.
--
Pozdrawiam, Ireneusz Brycki
Następne wpisy z tego wątku
- 25.06.11 12:43 Ireneusz Brycki
- 25.06.11 12:47 Ireneusz Brycki
- 25.06.11 13:11 Krzysiek Kielczewski
- 25.06.11 13:14 Krzysiek Kielczewski
- 25.06.11 13:33 pm
- 25.06.11 13:44 to
- 25.06.11 14:55 ToMasz
- 25.06.11 15:08 pm
- 25.06.11 15:38 ToMasz
- 25.06.11 18:31 pm
- 25.06.11 18:41 Hinek
- 25.06.11 19:34 Michał
- 25.06.11 21:00 pm
- 25.06.11 21:51 Michał
- 25.06.11 22:01 Kuba \(aka cita\)
Najnowsze wątki z tej grupy
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
Najnowsze wątki
- 2024-10-09 Próby RCB SMS alarmowy
- 2024-10-09 Bye Bye Aero2
- 2024-10-09 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-09 Białystok => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-10-09 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-09 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-09 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-09 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-09 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-10-09 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-09 Warszawa => Sales Development Representative (z j. niemieckim) <=
- 2024-10-09 masowe programowanie AVR
- 2024-10-08 Fajny pomysł na monitor z klawiaturą
- 2024-10-08 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-08 Warszawa => WordPress Developer + ACF <=