  • 1. Data: 2009-01-29 10:48:22
    Temat: sigma 70-200 2.8 II Macro itd.
    Od: "Paweł Przeździak" <p...@W...gazeta.pl>

    Cześć

    Czy ktoś mógłby podzielić się wrażeniami z użytkowania tego obiektywu? A może
    ktoś wie jak ten obiektyw ma się do nikkora 80-200 2,8 (pompka albo ten z
    pierścieniem obracanym do zmiany ogniskowej).
    Nigdy nie używałem szkieł niezależnych producentów - a o tej sigmie słyszałem
    opinie dobre :) Pracować by miała z nikonem d700 i d80.

    Dzięki za pomoc

  • 2. Data: 2009-01-29 12:02:01
    Temat: Re: sigma 70-200 2.8 II Macro itd.
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    Paweł Przeździak napisał:> Cześć

> [...]
    > słyszałem
    > opinie dobre :) Pracować by miała z nikonem d700 i d80.

    Ja mam wersje starszą DG MACRO HSM EX bez II

    mam też 24-70 EX SIGMA i różnica jest znacząca.

    70-200 - szybki i cichy silnik i możliwość jednoczesnego używania AF
    i kręcenia ostrości manualnie, czego 24-70 nie ma.

    Porównójąc jakość optyki również na korzyść 70-200,

    ogólnie bardzo udane szkło w swojej cenie,

    pozdrówka,
    wr,
    www.isonet.pl

  • 3. Data: 2009-01-29 21:34:24
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    Paweł Przeździak pisze:

> [...]
    > Nigdy nie używałem szkieł niezależnych producentów - a o tej sigmie słyszałem
    > opinie dobre :) Pracować by miała z nikonem d700 i d80.

    Używałem z Canonem 5D. Wersja II jest zdecydowanie poprawiona w stosunku
    do I.

    Na plus - świetny bardzo szybki AF, solidna budowa, minimalna odległość
    ostrzenia lepsza niż w Canonie, ładny miękki bokeh. Ogólnie świetne
    wrażenie.

    Na minus - szkło, które miałem wypożyczone z Sigmy ostrzyło z 5D i 40D w
    punkt natomiast inny egemplarz, kupiony później za granicą, musiał
    pojechać do serwisu na kalibrację z puszką.

    --
    f1969

  • 4. Data: 2009-01-30 16:20:08
    Od: "Paweł Przeździak" <p...@N...gazeta.pl>