  • 1. Data: 2009-04-11 20:12:29
    Temat: sigma 20mm 1.8
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    warto?

    pod Canona

    szukam jakiejs stałki jasnej z tego rzędu ogniskowych i jak na razie
    wychodzi mi to szkiełko

    jakie Wasze doświadczenia z tym słoiczkiem? ;)

    --

    Sebastian

  • 2. Data: 2009-04-11 20:21:39
    Temat: Re: sigma 20mm 1.8
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    basti78 pisze:
    > warto?
    >
    > pod Canona
    >

    > szukam jakiejs stałki jasnej z tego rzędu ogniskowych i jak na razie
    > wychodzi mi to szkiełko

    Chyba nie masz wyboru, więc pytanie trochę bez sensu.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów

    pawelek_79 poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2009-04-11 21:01:50
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl>
    > Chyba nie masz wyboru, więc pytanie trochę bez sensu.

    mam wybór typu 24, 28, 30- gdyby ktores z nich mialo byc lepsiejsze to
    decyzja do pomyslenia
    nie mówię sztywno o 20tce- moze teraz się jasniej wyrazam

    --

    Sebastian

  • 4. Data: 2009-04-11 21:35:16
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-04-11 23:01:50 +0200, "basti78" <b...@o...pl> said:

    > mam wybór typu 24, 28, 30- gdyby ktores z nich mialo byc lepsiejsze to
    > decyzja do pomyslenia
    > nie mówię sztywno o 20tce- moze teraz się jasniej wyrazam

    No, 20 a 30 to dość szeroki wachlarz.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-04-11 21:41:14
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    JA pisze:

    > No, 20 a 30 to dość szeroki wachlarz.

    Szczególnie, że 30 jako jedyna w tym zestawieniu nie jest FF, a jak
    wiemy, Canon ma korpusy FF, więc jeśli pytający rozważa taki zakup pod
    np. 5D, to od razu zmniejsza mu się wybór :D

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 6. Data: 2009-04-11 22:02:46
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    basti78 pisze:
    > warto?
    > pod Canona

    Jak pod canona to warto 24/1.4 mk II. Zdecydowanie warte swojej ceny.
    Co do Sigmy, bez wielkich rewelacji.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 7. Data: 2009-04-11 22:02:55
    Od: a...@a...pl

    On 11 Kwi, 22:12, "basti78" <b...@o...pl> wrote:
    > warto?

    Nie warto do 400d bo: wolny, glosny, mydlany.
    Do 5d nie wiem.
    Najlepiej sam sprawdz (80 zl - trzy dni testowania)

    Mariusz.

  • 8. Data: 2009-04-12 12:09:01
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Sat, 11 Apr 2009 15:02:55 -0700 (PDT), a...@a...pl wrote:

    >Najlepiej sam sprawdz (80 zl - trzy dni testowania)

    Możesz więcej na ten temat - gdzie i jak tak można?

    --
    z/svc

  • 9. Data: 2009-04-12 12:11:53
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    z/svc pisze:

    > Mo?esz wiecej na ten temat - gdzie i jak tak mo?na?

    Sigma ProCentrum. Jest w Warszawie w BlueCity i w paru innych miastach.
    Prowadzą wypożyczalnię sprzętu (w tym aparaty Sigmy). Cena za dobę
    uzależniona jest od ceny obiektywu. Wszystko jest na ich stronie.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 10. Data: 2009-04-12 18:07:50
    Od: a...@a...pl

    On 12 Kwi, 14:11, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Sigma ProCentrum. Jest w Warszawie w BlueCity i w paru innych miastach.
    > Prowadzą wypożyczalnię sprzętu (w tym aparaty Sigmy). Cena za dobę
    > uzależniona jest od ceny obiektywu. Wszystko jest na ich stronie.

    Juz nie jest w BlueCity, ale faktycznie wszystko jest na stronie:
    http://www.sigma-procentrum.pl/?q=contact
    Za obiektyw trzeba zostawic kaucje, ok. polowy ceny obiektywu.

    Mariusz.