  • 11. Data: 2012-01-04 07:34:57
    Temat: Re: sezon 2012 rozpoczety!
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu środa, 4 stycznia 2012, 08:13:03 UTC+1 użytkownik Kuczu napisał:

    > tak, w sylwestrowa noc.
    Osz k. Cos mi umklo w takim razie :-/

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 12. Data: 2012-01-04 07:45:43
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-01-04 08:34, doktorski pisze:

    > Osz k. Cos mi umklo w takim razie :-/

    Zerkales ostatnio w kalendarz ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 13. Data: 2012-01-04 08:21:08
    Od: duddits <p...@N...fz6.pl>

    On 04.01.2012 01:13, marider wrote:
    > Tak samo jak nie ma cen zimowych ani okazji ani dobrych i tanich
    > motocykli ;)

    Ee, są ceny zimowe. Od samego patrzenia na nie wieje chłodem :)

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 14. Data: 2012-01-05 21:21:41
    Od: amos <g...@g...com>

    On 3 Sty, 21:56, Ryback <k...@y...com> wrote:

    > Czyli nie jestem prawdziwym motocyklistą. Prawdziwy motocyklista
    > bojkotuje zlot na rozpoczęcie i zakończenie sezonu, a ja nie.

    To chyba masz problem bo po zamknieciu sezonu a przed jego
    rozpoczeciem chyba nie wolno latac, co?
    Popraw, jesli sie myle.

    --
    amos