-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
rs.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
Subject: Re: serwis nikona
Date: Wed, 06 Oct 2010 13:09:39 +0200
Organization: GTS Energis
Lines: 19
Message-ID: <i8hldj$ppc$1@news2.ipartners.pl>
References: <1f6692ljonn94.4aara9nofxe2$.dlg@40tude.net>
<0...@j...googlegroups.com>
<za03rhs34iy4$.bkmqi12gjn4.dlg@40tude.net>
<13n5zhkn5reki$.1ff1022ckd21i$.dlg@40tude.net>
<4...@n...home.net.pl> <i8hk7s$p5d$1@news2.ipartners.pl>
<4cac5536$1@news.home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1286363379 26412 157.25.157.219 (6 Oct 2010 11:09:39 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 6 Oct 2010 11:09:39 GMT
In-Reply-To: <4cac5536$1@news.home.net.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.4
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:866826
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-10-06 12:53, ...:::Tomek:::... pisze:
> Jakub Witkowski wrote:
>> Owszem, masz prawo się domagać, ale sprzedawca nie ma niestety
>> obowiązku do twego chciejstwa się dostosować, choć ma obowiązek się
>> do niego ustosunkować na piśmie i w określonym terminie, wykazując
>> dlaczego nie. W praktyce wystarczy że uzna wymianę za nieuzasadniony
>> koszt i zobowiąże się doprowadzć towar do zgodności z umową poprzez
>> naprawę.
>
> Nie do końca. Ty jako klient nie możesz się jedynie domagać zwrotu pieniędzy, jeśli
sprzedawca deklaruje chęć naprawy lub wymiany. Natomiast wybór innej metody należy do
Ciebie. Oczywiście sprzedawca może uznać, że wymiana wiąże się ze zbyt wysokimi
kosztami (koszt w tym wypadku musi być nadmierny, wysoki, a nie nieuzasadniony), ale
musi to udowodnić, nie wystarczy, że sobie stwierdzi.
To chyba nie będzie szczególnie skomplikowane, zważywszy że koszt naprawy jest
dla nich praktycznie zerowy - bo sami wyślą do serwisu, a wymiany równy cenie
sprzętu minus ew. cena, za jaką mogliby odsprzedać urządzenie używane i naprawiane.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.10.10 11:22 ...:::Tomek:::...
- 06.10.10 14:57 Jakub Witkowski
- 06.10.10 16:23 Andrzej Libiszewski
- 06.10.10 16:24 Andrzej Libiszewski
- 06.10.10 16:25 Andrzej Libiszewski
- 06.10.10 16:27 Andrzej Libiszewski
- 07.10.10 12:00 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nikon D5500 i wyzwalanie migawki
- Canon 550D
- EOS 600D i balans bieli w filmach
- EOS 90D i sentymenty
- Skanowanie: Canon MG2550S vs HP OfficeJet 6950
- czas exif a czas modyfikacji pliku
- karta SD po formacie odzyskiwanie zdjęć i filmów
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Eltec nie zyje?
- Steve McCurry
- Light - lajkowe klasyki od Chinczykow
- Forum o Sony serii A (alfa)?
- obrobka RAW na konputerze
- Sklejanie bracketowanych JPGów
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe