eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaserwis nikonaRe: serwis nikona
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: serwis nikona
    Date: Wed, 06 Oct 2010 13:09:39 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 19
    Message-ID: <i8hldj$ppc$1@news2.ipartners.pl>
    References: <1f6692ljonn94.4aara9nofxe2$.dlg@40tude.net>
    <0...@j...googlegroups.com>
    <za03rhs34iy4$.bkmqi12gjn4.dlg@40tude.net>
    <13n5zhkn5reki$.1ff1022ckd21i$.dlg@40tude.net>
    <4...@n...home.net.pl> <i8hk7s$p5d$1@news2.ipartners.pl>
    <4cac5536$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1286363379 26412 157.25.157.219 (6 Oct 2010 11:09:39 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 6 Oct 2010 11:09:39 GMT
    In-Reply-To: <4cac5536$1@news.home.net.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:866826
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-10-06 12:53, ...:::Tomek:::... pisze:
    > Jakub Witkowski wrote:
    >> Owszem, masz prawo się domagać, ale sprzedawca nie ma niestety
    >> obowiązku do twego chciejstwa się dostosować, choć ma obowiązek się
    >> do niego ustosunkować na piśmie i w określonym terminie, wykazując
    >> dlaczego nie. W praktyce wystarczy że uzna wymianę za nieuzasadniony
    >> koszt i zobowiąże się doprowadzć towar do zgodności z umową poprzez
    >> naprawę.
    >
    > Nie do końca. Ty jako klient nie możesz się jedynie domagać zwrotu pieniędzy, jeśli
    sprzedawca deklaruje chęć naprawy lub wymiany. Natomiast wybór innej metody należy do
    Ciebie. Oczywiście sprzedawca może uznać, że wymiana wiąże się ze zbyt wysokimi
    kosztami (koszt w tym wypadku musi być nadmierny, wysoki, a nie nieuzasadniony), ale
    musi to udowodnić, nie wystarczy, że sobie stwierdzi.

    To chyba nie będzie szczególnie skomplikowane, zważywszy że koszt naprawy jest
    dla nich praktycznie zerowy - bo sami wyślą do serwisu, a wymiany równy cenie
    sprzętu minus ew. cena, za jaką mogliby odsprzedać urządzenie używane i naprawiane.

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: