  • 31. Data: 2011-02-21 16:40:08
    Temat: Re: sens "spawania" chlodnicy
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > Ale słyszałeś, aby ktoś spawał pękniety korpus alternatora, turbiny?
    > Regenerował łożyska, szczotki?
    > Przemyśl sobie zanim coś napiszesz, poczytaj - to lepsza kolejność.
    > BTW - są druciarnie "naprawiające" pękniete bloki silników, głowice itp.
    > Kupiłbyś auto o którym wiesz, że tak jest "zregenerowane"?

    Owszem oddawalem swego czasu kolektor wydechowy Audi 200 2.2 20V Turbo Q
    r.89 do spawania w ASO Audi u Szewczyka w Wawie.
    I co ty na to znawco ?

    sz.

  • 32. Data: 2011-02-21 16:40:33
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "szufla" <p...@p...pr> napisał w wiadomości

    > Watpie, zebys kiedykolwiek trzymal klucz w reku, skoro opowiadasz takie
    > brednie.
    A mówiłem, że milcząc głupi ujdzie za mądrego. Mogło się i tobie udać, lecz
    wolałeś się ujawnić.

    > Nie musze niczego wozic.
    Chłopcze - ja wiem, że nie musisz. Nie zrozumiałeś nawet tak prostego
    pytania - nie pytałem czy musisz, tylko czy wozisz.

    > Jesli chlodnice da sie naprawic i wiaze sie to z mniejszymi kosztami to
    > mozna to zrobic.
    Oczywiście, że można, Ameryki nie odkryłeś, walisz truizmy.
    Można też odlać się za drzewem licząc, że nikt nie zobaczy. Zawsze koszt
    mniejszy niż jak człowiek wejść do publicznej toalety i zapłacić za siku.

    > Zadzwon i pogadaj, moze ktos cie w koncu uswiadomi, choc ciezko to zrobic
    > jesli ktos jest ograniczony.
    Dlatego właśnie nic nie rozumiesz i piszesz jak prostak.

    --
    Jotte

  • 33. Data: 2011-02-21 16:45:27
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > oddawalem swego czasu kolektor wydechowy Audi 200 2.2 20V Turbo Q r.89 do
    > spawania w ASO Audi u Szewczyka w Wawie.
    > I co ty na to znawco ?
    Nic, co mnie to obchodzi? Zresztą - co ja z niedoukiem gadać bedę...

    --
    Jotte

  • 34. Data: 2011-02-21 16:52:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Feb 2011 16:33:36 +0100, Jotte wrote:
    >Udowodnij, że tylko dla tego. Na razie to teza bez żadnego dowodu.

    Aluminium wrednie sie spawa. Malo kto potrafi.

    >No i co z tego?

    Mimo ze sie wydaje ze skoro jest jedna dziurka to pewnie caly juz
    mocno skorodowany - jak widac oplaca sie ta jedna dziurke zaspawac i
    jezdzic kolejne kilka lat.

    >A może nie. Znów teza bez żadnego dowodu.

    Kulek nadal nie ma, wiec i zarzut bez dowodu :-)

    Lozysko kosztuje kilkanascie zlotych, wiec nie dziwne ze sie przestalo
    oplacac naprawiac, o ile w ogole kiedykowiek ktos to probowal.
    Ale te w kolach sa drosze, oplaca sie niektorym wsadzic ze szrotu,
    to pewnie by regenerowali jakby potrafili.

    >To się nazywa naprawa główna.
    >Wykonuje się ją wg ścisłych procedur określonych przez producenta i przy
    >użyciu oryginalnych, atestowanych części.

    Druciarstwo. szlifowanie gowna, zamiast jak czlowiek, pojsc do ASO,
    kupic nowy silnik, cieszyc sie przez nastepne 300 tys km :-P

    J.

  • 35. Data: 2011-02-21 17:00:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Feb 2011 16:20:31 +0100, Jotte wrote:
    >Testament spisany?

    No coz, powiedzmy ze nie pomyslalem jak robilem, a potem bylo troche
    za pozno. Ale klocki swoje przejechaly i nie dawaly wiekszych powodow
    do narzekan.
    Po kilku takich akcjach czlowiek ma troche wieksza tolerancje,
    szczegolnie jak dodatkowo nowka sztuka z salonu przejechala mniej niz
    zaklejona poksylina.

    Co do chlodnicy to przyznaje ze i ja bym najpierw spytal ile kosztuje
    nowa, potem sprawdzil na allegro .. ale z drugiej strony sie troche
    boje ze ta z allegro moze wytrzymac mniej niz ta spawana :-)

    J.

  • 36. Data: 2011-02-21 17:08:31
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2011-02-21 16:45, Jotte pisze:
    > Użytkownik "szufla" <p...@p...pr> napisał w wiadomości

    > Nic, co mnie to obchodzi? Zresztą - co ja z niedoukiem gadać bedę...

    OT

    Wydawało mi się, że dyskutujemy na poziomie, wymieniamy zdania podparte
    doświadczeniem, przykładami. jak widzę zabrakło Ci już argumentów i
    zaczynasz prowadzić wycieczki osobiste. To mi się nie podoba. Kolega
    podał dobry przykład, a Ty nie potrafiłeś rzetelnie i konstruktywnie go
    odeprzeć. Przeczytaj kilka swoich ostatnich postów i zobacz, jak
    zacząłeś drugą stronę dyskusji obrażać. Nie masz już argumentów.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 37. Data: 2011-02-21 17:10:15
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > Dlatego właśnie nic nie rozumiesz i piszesz jak prostak.

    Podalem ci kontakt, wytlumacz im, ze chlodnic sie nie naprawia, przy okazji
    dodaj, ze sa prostakami i nic nie rozumieja :)
    Boze, co za pacan :(

    sz.

  • 38. Data: 2011-02-21 17:11:35
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Aluminium wrednie sie spawa. Malo kto potrafi.
    Jak i żeliwa niektóre.

    > Mimo ze sie wydaje ze skoro jest jedna dziurka to pewnie caly juz
    > mocno skorodowany - jak widac oplaca sie ta jedna dziurke zaspawac i
    > jezdzic kolejne kilka lat.
    Niechby i rok był.
    Nie wiem czemu niektórym taką trudność sprawia rozumienie czytanego tekstu
    (nie bierz do siebie, przynajmniej na razie) - z dziurawym tłumikiem
    pojedziesz; pojedź z dziurawą chłodnicą.

    > Kulek nadal nie ma, wiec i zarzut bez dowodu :-)
    Nie ta kolejność. Obowiązek dowodu spoczywa na stawiającym tezę.

    > Druciarstwo. szlifowanie gowna, zamiast jak czlowiek, pojsc do ASO,
    > kupic nowy silnik, cieszyc sie przez nastepne 300 tys km :-P
    Jednak z tym czytaniem ze zrozumieniem coraz większy kłopot w społeczeństwie
    (znak czasu?)...
    Przecież napisałem - wg ścisłych procedur producenta, przy użyciu

  • 39. Data: 2011-02-21 17:16:32
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

  • 40. Data: 2011-02-21 17:19:44
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Podalem ci kontakt, wytlumacz im, ze chlodnic sie nie naprawia
    Po co? Niech naprawiają, skoro istnieją tacy, którzy chcą takiej usługi.
    Przecież to zabronione nie jest.
    Są głupcy to czemu na nich bez naruszania prawa nie zarobić?

    > dodaj, ze sa prostakami i nic nie rozumieja :)
    Dlaczego miałbym to robić? Przecież ich nie znam, wyraziłem jedynie swoje
    zdanie o tobie i w pełni je podtrzymuję.

    --
    Jotte