  • 1. Data: 2011-02-20 23:42:31
    Temat: Nowy Ford Focus - hit czy kit?
    Od: yos <k...@g...com>

    Powoli rusza w Polsce sprzedaż nowego modelu Forda Focusa. Zresztą nie
    wiem czy rusza, bo strona Forda milczy na ten temat. Może się wstydzą
    swojego nowego flagowego modelu? Jeśli na Allegro można zamówić nowy
    model, a przez stronę Forda nie, to coś tu lekko nie trybi.

    Nie wiem, jak Wy, ale wiązałem większe nadzieje z fordowskim kinetic
    design. Fiesta robi spore wrażenie i jest dość spójna stylistycznie
    ale Focus to im chyba nie wyszedł. Nie potrafię znaleźć w tym aucie
    nic ładnego, no, może poza fajnymi kolorowymi wyświetlaczami na desce
    rozdzielczej (większość marek stosuje raczej jednokolorowe, co wydaje
    mi się już trochę optycznie przestarzałe). Ogólnie bryła samochodu
    jest niby ok, ale w szczegółach jakoś tak chaotycznie. Choć może to
    tylko zły efekt na zdjęciach, a na żywo jest lepiej? Ale z drugiej
    strony - jeśli samochód nie wygląda dobrze już na zdjęciach
    promocyjnych, to chyba nie ma się co łudzić?

    Wydaje mi się, że bezpośredni konkurent i odwieczny rywal - Opel Astra
    - lepiej odrobił zadanie domowe. Linie lekkie i dynamiczne
    jednocześnie. Aż miło popatrzeć. To jest właśnie kinetic design! W tej
    klasie pięknieją też Giullietta, wkrótce będzie też DS4 (choć to już
    auta o trochę innym odbiorcy). Do tego ascetyczny i encyklopedycznie
    niemiecki Golf. A Focus? Ni to kundel, ni to wydra...

    A Wam się podoba? Uprzejmie proszę o powstrzymanie emocji na wodzy
    przedstawicieli dealerów Forda. :)

    --
    yos

  • 2. Data: 2011-02-21 00:15:00
    Temat: Re: Nowy Ford Focus - hit czy kit?
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-02-20 23:42, yos pisze:

    > A Wam się podoba? Uprzejmie proszę o powstrzymanie emocji na wodzy
    > przedstawicieli dealerów Forda. :)

    f a t a l n y
    http://www.netcarshow.com/ford/2011-focus/

    design a'la 'koreanczyk' konca 20-tego wieku
    - bo obecnie Koreanczycy robia juz duzo ladniejsze auta niz zrobil to
    Ford dla Focusa 3-ciej generacji

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2011-02-21 00:20:34
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2011-02-21 00:15, AL pisze:

> [...]
    >
    > design a'la 'koreanczyk' konca 20-tego wieku
    > - bo obecnie Koreanczycy robia juz duzo ladniejsze auta niz zrobil to

    A mi sie podoba !
    Choc i tak bym go nie kupil :)
    Wole 3 letnie A3 niz nowego focusa....
    Choc A3 tez spadlo znacznie z jakoscia :(

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 4. Data: 2011-02-21 00:24:19
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
    > http://www.netcarshow.com/ford/2011-focus/

    Lepiej niz ostatni (a'la Moskwicz / Iż Aleko :-)

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2011-02-21 00:52:46
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-02-21 00:20, krzyss pisze:

    > A mi sie podoba !
    > Choc i tak bym go nie kupil :)
    > Wole 3 letnie A3 niz nowego focusa....
    > Choc A3 tez spadlo znacznie z jakoscia :(

    nie no - miast 3-letniego A3 to wolalbym juz nowego Megane lub C4 a
    nawet nowa Astre (opel nauczyl sie juz tez robic ladne auta -
    przynajmniej stylistycznie)
    - IMHO ladniejsze i b.przemyslane niz A3, no i mniej trzeba dupe trzasc,
    ze jakis lebek sie tym zainteresuje na miescie ;)

    A co do Focusa - to najciekawsza byla wersja nr 1.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 6. Data: 2011-02-21 07:08:02
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "krzyss" <k...@S...com> napisał w wiadomości

    > A mi sie podoba !
    > Choc i tak bym go nie kupil :)
    > Wole 3 letnie A3 niz nowego focusa....
    > Choc A3 tez spadlo znacznie z jakoscia :(

    Od Audi wieje nudą na kilometr. Pewnie niektórzy powiedzą że to przemyślany
    marketing ale te auta pomiędzy następnymi generacjami nie różnią się prawie
    wcale.

  • 7. Data: 2011-02-21 07:10:11
    Od: Ktostam <k...@m...pl>

    W dniu 2011-02-20 23:42, yos pisze:
    > A Wam się podoba? Uprzejmie proszę o powstrzymanie emocji na wodzy
    > przedstawicieli dealerów Forda. :)

    Tak jak w przypadku C-Maxa. Jest zdecydowanie lepiej niż w poprzedniej
    generacji. Ale i tak gorzej niż MK1. Choć kombi daje jakoś radę.
    Wnętrze? Hmm, Jeśli materiały będą ok, to kto wie, może da się człowiek
    do tego przyzwyczaić. Dziwnie rozwiązana sekwencja w "automacie" (żeby
    nie powiedzieć fatalnie, aż prosiło się o taką samą skrzynię jak w
    Mondeo). Kierownica wydaje się sympatycznie mała.

  • 8. Data: 2011-02-21 09:21:05
    Od: karbar <k...@w...pl>

    On 20.02.2011 23:42, yos wrote:
    > A Focus? Ni to kundel, ni to wydra...
    >
    > A Wam się podoba?

    E. No nie bardzo. Nowy Focus według mnie stracił niemal zupełnie swój
    charakter. Nadal najbardziej mi się podoba pierwszy focus po liftingu -
    jest jakiś. A każdy następny moim zdaniem szedł w stronę nijakości.

    pozdrawiam
    karbar

  • 9. Data: 2011-02-21 09:35:21
    Od: "Wojtek" <w...@l...plll>

    > Od Audi wieje nudą na kilometr. Pewnie niektórzy powiedzą że to
    > przemyślany marketing ale te auta pomiędzy następnymi generacjami nie
    > różnią się prawie wcale.
    Tak... powiedz to tym na giełdzie co je sprzedają.
    Tam nudy nie ma tylko drapiesz się po głowie o co chodzi :).

    --
    wojtek

  • 10. Data: 2011-02-21 09:43:42
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "krzyss" <k...@S...com> napisał w wiadomości grup

    > Wole 3 letnie A3 niz nowego focusa....

    a ja mimo iż 6 rok ujeżdżam focusa 1 i za rok prawdopodobnie kupie 2 po
    lifcie, to jak miałbym kupować nowe, to wolałbym kia magentis, większe,
    lepiej wyposażone, a cena ta sama