    From: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: sens "spawania" chlodnicy
    Date: Mon, 21 Feb 2011 18:55:23 +0100

    Użytkownik ""Michał \"HoMMeR\" Paszek"" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>
    napisał w wiadomości news:iju58c$e5h$1@news.onet.pl...

    > Na poziomie merytorycznym, a nie kulturalnym.
    Jedno drugiemu wcale nie musi przeszkadzać.
    Poza tym merytoryka jest raczej jednoznaczna i obiektywna, czego o tzw.
    kulturze powiedzieć nie można.
    Jak to połączysz to zrozumiesz, że obiektywnie merytoryczna informacja może
    być subiektywnie (emocjonalnie) odebrana jako naruszająca pewne czysto
    umowne kanony "kultury". Ja staram się w dyskusji poruszać w sferze
    merytorycznego obiektywizmu; emocjonalność mnie na tym polu nie interesuje.

    > Dla mnie Twoje ostatnie wypowiedzi są ewidentnie obraźliwe.
    Gdzie poczułeś się przeze mnie obrażony??

    > Dlaczego nie miałbyś wytłumaczyć kulturalnie gdzie popełnia błędy?
    Bo OT.
    Bo jak się pisze publicznie to trzeba wprzódy umieć.
    Bo mi się nie chce, jak jemu się nie chce dokształcić.
    Chcesz, to sam to zrób.

    > Jedyne co zrobiłeś, to nazwałeś go "niedoukiem" i "prostakiem".
    Napisałem prawdę.

    > Innych, czytających zapewne tak.
    Czujesz się niepewnie i szukasz oparcia w zbiorowości?

    > Jak nie adekwatny. Naprawił, tak samo, jak można naprawić chłodnicę.
    On nie napisał, że naprawił. On napisał tylko, że oddał do spawania.
    Ehhh, znów to czytanie ze zrozumieniem, precyzyjne wysławianie...

    > Skoro ktoś zna technologię naprawy, a koszt jest niższy niż wymiana na
    > nową część to jest to bardzo dobry przykład.
    Tam nic nie było o technologii i jej znajomości.
    A ty pomijasz istotne elementy - czasochłonność, funkcjonalność i (przede
    wszystkim) trwałość. To poważne błędy.

    > Podtrzymuję. Ty zacząłeś wypowiadać się niekulturalnie i dlatego zwróciłem
    > Ci uwagę.
    Uwagę to ty możesz zwracać swoim dzieciom, nie mnie.
    A co do zajarzenia - od początku przyjąłem forme przypuszczającą.
    Słusznie, jak widać.

    > Jak to ładnie nazwałeś, Twój "interlokutor". Swoimi wypowiedziami uraziłeś
    > mnie, czyli według Ciebie drugą stronę dyskusji.
    Gdzie, do licha uraziłem wg ciebie twoje szlachetne samouwielbienie, raz
    jeszcze zapytam???

    > Mamy odmienne zdanie na jakiś temat i staramy się oboje przedstawić
    > argumenty będącymi podparciem naszych twierdzeń.
    Po polsku powinno być "obydwaj", nie "oboje".

    > Ty w pewnym momencie zacząłeś po prostu, w moim odczuciu, obrażać drugą
    > osobę.
    Nie mam żadnych pretensji o twoje odczucia i nie uważam, abym cię
    gdziekolwiek obrażał.

    > Podtrzymuję. Na mojego posta odnośnie technologii naprawy nie odpisałeś, a
    > liczyłem, że podasz równie konstruktywne argumenty.
    Jesteś nieusatysfakcjonowany?
    Może coś przeoczyłem. Gdzie?
    Bo wydaje mi się, że na wszystkie istotne kwestie odpowiadałem, choć to
    oczywiście, dobrowolne.

    --
    Jotte