eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysamozaplon w dieslu od oleju z turbiny › Re: samozaplon w dieslu od oleju z turbiny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !news.mm.pl!not-for-mail
    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: samozaplon w dieslu od oleju z turbiny
    Date: Tue, 14 Dec 2010 21:14:39 +0100
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 63
    Message-ID: <ie8jb6$1l9e$1@news.mm.pl>
    References: <ie0tg0$pih$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ie2t2t$fl9$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <ie4vgd$2vt$3@inews.gazeta.pl> <ie60js$g6a$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <ie73m7$2vae$1@news.mm.pl>
    <4...@q...googlegroups.com>
    <ie7mqs$16cm$1@news.mm.pl> <ie8an6$687$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1292357798 54574 81.190.86.247 (14 Dec 2010 20:16:38 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Dec 2010 20:16:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <ie8an6$687$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2334819
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-14 19:06, Bugatti pisze:
    > Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
    >
    >> ROTFL po raz drugi :>
    >> Tak sie sklada baranku bozy, ze mam w swoim silniku pompe typu VP i
    >
    > Lubisz kpić z ludzi, nie ? Wykładasz na Polibudzie o silnikach czy
    > wykładasz kafelki (_sarkazm_)
    >

    Z takich fachowcow, a i owszem ;>

    >> chcac nie chcac musialem sie z nia dosc dokladnie zapoznac :P
    >> Poza tym, ze dali zamiast linki, elektromagnes i czujniki, polozenia i
    >> temp. paliwa, to sie malo co rozni od zwyklej pompy rotacyjnej.
    >> I tak zebys byl swiadom, to w tej mojej pompie dawka podstawowa jest
    >> ustawiona mechanicznie i komputerowi nic do tego.
    >> Takze wystarczy podac 12V na zawor odcinajcy (albo zlikwidowac ten
    >> zawor), zakrecic i juz silnik pracuje.
    >> Bez zadnego komputera... magia nie? :>
    >
    > To teraz wyjmij jeden z czujników o których napisałem wcześniej -
    > zobaczymy czy twoja magia zadziała ;-)
    >

    Ktory dokladnie mam wyjac?
    Tajemniczy elektrozawor, czy moze czujnik na walku rozrzadu, ktorego
    zreszta nie ma w TDSie, czy czujnik predkosci obrotowej silnika, bez
    ktorego silnik i tak bedzie pracowal? :>

    >> Kwestie dostania sie "paliwa" przez dolot juz pomijam, bo wtedy to w
    >> ogole pompa wtryskowa nie jest potrzebna.
    >
    > No tak w twoim (ZTCP) TDSie nic nie jest potrzebne

    Paliwo jest potrzebne :>

    > a i tak będzie jechał
    > 200 km//h

    Ano spokojnie jeszcze tyle osiaga, nawet ciut wiecej.

    > na 50% położenenia nastawnika pompy,

    A tego to nie wiem, nie wnikalem ile sie musi wychylic.

    > którego to ty będziesz
    > dygał paluszkami (zauważ że to też _sarkazm_) ;>.

    Uu i ten Twoj srkazm to ta wielka wiedza?
    Dobra, dajmy sobie spokój z docinkami.
    Pompa w TDSie to zwykla pompa rotacyjna, niewiele sie rozni od tych
    sterowanych linka.
    Zadne czujniki nie sa wymagane, poniewaz tam wszystko w zasadzie odbywa
    sie mechanicznie (dawke wstepna ustawiasz mechanicznie, kat wtrysku tez,
    a wiecej, oprocz zaworku do gaszenia nie jest potrzebne), czujniki sa
    tylko po to, aby silnik pracowal lepiej, mial lepsze osiagi, mniej palil
    itp.
    Ale do zwyklego pyrkania nie sa potrzebne.


    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: