  • Data: 2010-12-14 19:06:07
    Temat: Re: samozaplon w dieslu od oleju z turbiny
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:

    > ROTFL po raz drugi :>
    > Tak sie sklada baranku bozy, ze mam w swoim silniku pompe typu VP i

    Lubisz kpić z ludzi, nie ? Wykładasz na Polibudzie o silnikach czy wykładasz
    kafelki (_sarkazm_)

    > chcac nie chcac musialem sie z nia dosc dokladnie zapoznac :P
    > Poza tym, ze dali zamiast linki, elektromagnes i czujniki, polozenia i
    > temp. paliwa, to sie malo co rozni od zwyklej pompy rotacyjnej.
    > I tak zebys byl swiadom, to w tej mojej pompie dawka podstawowa jest
    > ustawiona mechanicznie i komputerowi nic do tego.
    > Takze wystarczy podac 12V na zawor odcinajcy (albo zlikwidowac ten zawor),
    > zakrecic i juz silnik pracuje.
    > Bez zadnego komputera... magia nie? :>

    To teraz wyjmij jeden z czujników o których napisałem wcześniej - zobaczymy
    czy twoja magia zadziała ;-)

    > Kwestie dostania sie "paliwa" przez dolot juz pomijam, bo wtedy to w ogole
    > pompa wtryskowa nie jest potrzebna.

    No tak w twoim (ZTCP) TDSie nic nie jest potrzebne a i tak będzie jechał 200
    km//h na 50% położenenia nastawnika pompy, którego to ty będziesz dygał
    paluszkami (zauważ że to też _sarkazm_) ;>.

    --
    Bugatti