  • Data: 2010-12-14 21:14:39
    Temat: Re: samozaplon w dieslu od oleju z turbiny
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-14 19:06, Bugatti pisze:

    > Lubisz kpić z ludzi, nie ? Wykładasz na Polibudzie o silnikach czy
    > wykładasz kafelki (_sarkazm_)

    Z takich fachowcow, a i owszem ;>

    > To teraz wyjmij jeden z czujników o których napisałem wcześniej -
    > zobaczymy czy twoja magia zadziała ;-)

    Ktory dokladnie mam wyjac?
    Tajemniczy elektrozawor, czy moze czujnik na walku rozrzadu, ktorego
    zreszta nie ma w TDSie, czy czujnik predkosci obrotowej silnika, bez
    ktorego silnik i tak bedzie pracowal? :>

    > No tak w twoim (ZTCP) TDSie nic nie jest potrzebne

    Paliwo jest potrzebne :>

    > a i tak będzie jechał
    > 200 km//h

    Ano spokojnie jeszcze tyle osiaga, nawet ciut wiecej.

    > na 50% położenenia nastawnika pompy,

    A tego to nie wiem, nie wnikalem ile sie musi wychylic.

    > którego to ty będziesz
    > dygał paluszkami (zauważ że to też _sarkazm_) ;>.

    Uu i ten Twoj srkazm to ta wielka wiedza?
    Dobra, dajmy sobie spokój z docinkami.
    Pompa w TDSie to zwykla pompa rotacyjna, niewiele sie rozni od tych
    sterowanych linka.
    Zadne czujniki nie sa wymagane, poniewaz tam wszystko w zasadzie odbywa
    sie mechanicznie (dawke wstepna ustawiasz mechanicznie, kat wtrysku tez,
    a wiecej, oprocz zaworku do gaszenia nie jest potrzebne), czujniki sa
    tylko po to, aby silnik pracowal lepiej, mial lepsze osiagi, mniej palil
    itp.
    Ale do zwyklego pyrkania nie sa potrzebne.

    --
    Karolek