eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysamochody, energia, wodórRe: samochody, energia, wodór
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!newsreader4.net
    cologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!pe
    er01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5...@4...net>
    <5ffe2780$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <rtm6ft$uet$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5fff0860$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <1v23jbadwxuor$.dlg@myjk.org>
    <5fff5b0e$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5fff5b0e$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: samochody, energia, wodór
    Date: Thu, 14 Jan 2021 15:20:47 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 31
    Message-ID: <6000533f$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.134.250
    X-Trace: 1610634047 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 507 83.30.134.250:56681
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2278
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2689994
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5fff5b0e$0$518$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 13.01.2021 o 17:21, Myjk pisze:
    >> Nie, są po prostu duże, ignorancie, ba przewymiarowane -- bo nikogo
    >> szczególnie nie boli że 20% więcej masy sobie jeździ. Zaś
    >> wytrzymałość
    >> baterii w samochodach jest wyższa właśnie ze względu na jej
    >> przewymiarowanie, dzięki czemu pracuje w optymalnych parametrach
    >> (przeważnie brak ładowania powyżej 80% i brak rozładowania poniżej
    >> 20%),
    >> taka bateria jest także chłodzona a nawet ogrzewana wg aktualnych
    >> potrzeb.

    >Czyli damy ci większą i cięższą baterię, za którą i tak zapłacisz,
    >ale żeby było emejzing damy ci 80% jej pojemności.
    >Tak to się wali jeleni w rogi.

    Czemu? Przeciez to producent ponosi koszty tych 20%.

    Dostajesz nieznacznie ciezszy samochod, ze znacznie zywotniejszą
    bateria ... to sie chyba oplaca ?

    O ile to prawda :-)

    J.






Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: