  • 1. Data: 2010-06-08 20:00:17
    Temat: samochód z usa - V50 [opinie]
    Od: "mirek" <a...@S...com>

    Witam.
    Kuzyn chce kupić (w PL) V50-ke z USA.

    Oglądaliśmy ją i wszystko jest z nią ok zasadniczo, ale mam do was 1
    pytanie. Czego się można obawiać jeśli chodzi o volvo v50 z usa?
    Jakieś zasadnicze różnice od wer z EU?

    NA razie to wiem tylko tyle ze RDS nie działa...

    pozdr.
    mirek

  • 2. Data: 2010-06-08 20:04:51
    Temat: Re: samochód z usa - V50 [opinie]
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "mirek" <a...@S...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jakieś zasadnicze różnice od wer z EU?
    >
    > NA razie to wiem tylko tyle ze RDS nie działa...

    Model/rocznik/cena. To ci powiem czy warto.

    Jurand

  • 3. Data: 2010-06-08 20:45:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "mirek" <a...@S...com> wrote in message
> [...]
    > Jakieś zasadnicze różnice od wer z EU?
    >
    > NA razie to wiem tylko tyle ze RDS nie działa...

    Światła przednie mają inaczej sprofilowane reflektory
    Światła obrysowe są żółte, nie wiem czy to legalne w PL
    Światła kierunkowskazów tylnych mogą być czerwone (zależy od wersji)

  • 4. Data: 2010-06-08 21:00:44
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    > "mirek" <a...@S...com> wrote in message

    > Światła przednie mają inaczej sprofilowane reflektory

    Szukać ksenonów albo wymienić

    > Światła obrysowe są żółte, nie wiem czy to legalne w PL

    Legalne - patrz oryginalne S40/V40

    > Światła kierunkowskazów tylnych mogą być czerwone (zależy od wersji)

    Niestety znowu jakoś diagności chyba przymykają oko bo coraz więcej tego się
    widuje. Tak jakby 1991 rok wrócił...

  • 5. Data: 2010-06-08 21:02:23
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 8 Jun 2010 20:00:17 +0200, mirek napisał(a):

    > NA razie to wiem tylko tyle ze RDS nie dzia?a...

    Trzeba zmienić reflektory i przeprogramować światła.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 6. Data: 2010-06-08 21:09:33
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 8 Jun 2010 21:00:44 +0200, Przemek V napisał(a):

    > Niestety znowu jako? diagno?ci chyba przymykaj? oko bo coraz wiecej tego sie
    > widuje. Tak jakby 1991 rok wróci?...

    Czy można kogoś z takimi światłami podp... znaczy ten, zgłosić gdzieś?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 7. Data: 2010-06-08 21:33:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> wrote in message

    > Szukać ksenonów albo wymienić

    A co to zmienia? Ksenony też będą niewłaściwie ustawione.
    W Ameryce oba światła (lewe i prawe) świecą jednakowo,
    snop światła nie jest profilowany po jednej stronie inaczej niż
    po drugiej.

    I co chcesz wymieniać? To duże koszty wymieniać takie reflektory.
    To jest zwykle cała zintegrowana lampa do wymiany...

    > Legalne - patrz oryginalne S40/V40

    Legalne jest mieć ciągle zaświecone żółte światło?
    Nie w migaczu? A który to artykuł kodeksu na to zezwala?
    Mi to nie przeszkadza wcale, ale rozpatrujemy legalność...

    > Niestety znowu jakoś diagności chyba przymykają oko bo coraz więcej tego
    > się widuje. Tak jakby 1991 rok wrócił...

    Właściwie to nie wiem czemu "niestety" - co mi przeszkadza
    czy miga kierunkowskazem czerwonym czy żółtym?
    Ważne że miga i nie ma tam spalonej żarówki...

  • 8. Data: 2010-06-08 21:33:28
    Temat: Re: samochd z usa - V50 [opinie]
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MadMan" <m...@n...wp.pl> wrote in message

    > Czy można kogoś z takimi światłami podp... znaczy ten, zgłosić gdzieś?

    A czemu to robiłbyś? Przeszkadza Ci to jakoś czy ze zwykłej zazdrości?

  • 9. Data: 2010-06-08 21:33:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Trzeba zmienić reflektory i przeprogramować światła.

    Co masz na myśli pisząc o programowaniu świateł?

  • 10. Data: 2010-06-08 21:43:14
    Od: "mirek" <a...@S...com>

    > Model/rocznik/cena. To ci powiem czy warto.

    V50 2006 / 39.tys 2.4l