  • Data: 2021-01-08 13:30:32
    Temat: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 8 Jan 2021 12:28:09 +0100, Cavallino napisał(a):
> [...]
    [...]
    > Albo kazać sobie każdemu chętnemu doprowadzić własne przyłącze.

    > Moc ładowania z gniazdka jest tak mała, ze zazwyczaj ładowanie cały czas
    > jest z równą mocą.
    > Równie kiepską.

    Ale i tak za duzą.
    Masz w mieszkaniu np kuchenke 10kW (tzn 7+piekarnik),
    z pojedynczego gniazdka mozesz pociagnac 2-3kW ... ale skoro masz 3
    fazy, to czemu w garazu tez nie 3f .. a Shrek normy cytowal, i na
    mieszkanie wychodzi np srednio 1kW.

    Jak sie wszyscy zelektryfikuja, to nie starczy nawet na 2kW na
    samochod :-)

    > A i tak się nie naładuje do pełna, a tylko wtedy to mogłoby zrobić jakąś
    > różnicę.

    Nie calkiem musi sie ladowac do pelna.
    Wracasz dluzszego wyjazdu ... to pewnie na drugi dzien juz nie
    planujesz dlugiego wyjazdu.
    Ma wystarczyc do pracy i z powrotem. Do pelna sie moze doladowac w
    kolejne noce. I w zasadzie w popoludnia moglby sie ladowac, ale wtedy
    wlaczasz swoja 7kW kuchenke :-)

    J.