  • Data: 2021-01-05 09:43:18
    Temat: Re: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-01-05 o 00:08, J.F. pisze:

    > Shreku, przeciez liczylismy.
    > W nocy spozycie pradu w kraju spada o ok 10GW, wiec bez zadnych
    > inwestycji mozemy pare mln elektrykow naladowac.

    W teorii, tylko w teorii.
    Jak pan posiadacz elektryka wraca z pracy do domku gdzie może tanio
    podładować akumulatory to o której wróci o tej godzinie je ładuje.
    Kupowanie specjalnej ładowarki gdzie można zaprogramować czas
    ładowania niweluje zyski z taniego ładowania w domu.
    A latanie o 23 czy 24 do garażu żeby własnoręcznie podpiąć w
    godzinach szczytu szybko mu się znudzi.
    Zwłaszcza w taka porę roku jaka jest teraz.