  • Data: 2017-05-11 01:52:10
    Temat: Re: samochód do 2000zł
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    news:oekaq1$s8f$1@node1.news.atman.pl...

    > Sprawdzić czy nie jest z Krakowa. :-)
    > http://antyweb.pl/uber-wyrok-krakow-kierowca-winny/

    Te polskie opory taksówkarzy brzmią śmiesznie w kontekście
    tego co się dzieje na całym świecie - niestety dla nich: przegrają.
    Kijem rzeki nie zawrócisz.

    Na miejscu taksówkarza zastanowiłbym się czy nie warto
    się do Ubera/Taxify zapisać aby korzystać z dwu światów:
    czekając na kogoś na przystanku być też dostępnym dla UberX.
    Bo zdaje się ta droższa wersja Ubera dla profesjonalistów to UberX?
    Albo szukać nowej profesji, bo Uber już testuje auta które same
    jeżdzą, bez kierowcy, więc to tylko przejściowa robota dla
    chłopców uberowców - zastąpią ich bardzo szybko roboty.