eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyrurka Egr - z jakiego materiału? [zdjecie]Re: rurka Egr - z jakiego materiału? [zdjecie]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!peer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwind
    s-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!un
    t-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
    TED!not-for-mail
    From: "Arbiter" <n...@h...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5287b5f7$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
    <g3tmtql8r6iw$.fd4c7vyylekg.dlg@40tude.net>
    <5287ee22$0$2138$65785112@news.neostrada.pl>
    <l68vp1$ul9$1@usenet.news.interia.pl> <l691co$qq9$1@node2.news.atman.pl>
    <528811ae$0$2167$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <528816e8$0$2295$65785112@news.neostrada.pl>
    <l6caqt$um0$2@usenet.news.interia.pl>
    <5289c395$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: rurka Egr - z jakiego materiału? [zdjecie]
    Date: Mon, 18 Nov 2013 21:54:07 +0100
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 37
    Message-ID: <528a7e5c$0$2276$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-73-79-100.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1384808029 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2276 89.73.79.100:2503
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2686
    X-Received-Body-CRC: 4077386316
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2511245
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości
    news:5289c395$0$2158$65785112@news.neostrada.pl...

    > O ile powyższa koncepcja wydaje mi się rozsądna, to cała idea IMHO jest
    > bezsensowna, by nie powiedzieć "z dupy wzięta". "Przekładanie" ciepła

    koncepcja jest bardzo dobra!

    > spaliny->woda->powietrze(?) to skomplikowana kombinacja.

    skomplikowana a przede wszystkim czasochłonna tzn grzanie zacznie działać po
    10 min, moze 5, a moze 15? To jedyny problem bo potrzebuje ciepła 2 min po
    odpaleniu wiec najlepszy byłby przetwornik powietrze-powietrze i taką opcję
    w pierwszej kolejności rozważalem

    > Dalej: ciepło docelowo będzie musiało być dostarczone w wiele miejsc:
    > ręce, łydki+kolana, klata. Jakoś sobie tego nie wyobrażam. Od stu lat

    Ciepło bedzie dostarczane wyłącznie pod koc. Juz teraz jest dostarczane z
    chłodnicy, tylko problemem jest czas bo zaczyna grzać po 3km

    > sprawdza się system "izolować od temp. zewnętrznej i pozwolić
    > stałocieplności organizmu robić swoje".

    to wymaga specjalnego ubierania się - chodzi o spodnie. I dlatego kombinuje
    ogrzewanie aby jezdzic w zwyklych spodniach


    > Konstruktywnie: rozważyłbym jeszcze "łapanie" powietrza opływającego
    > żebrowanie cylindra i głowicy.

    silnik jest chłodzony cieczą i ciepło z chłodnicy juz wykorzystuję bo takie
    ogrzewanie mam juz zrobione:
    http://arbiter.pl/galeria/mods.SH125i


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: