  • Data: 2013-11-21 01:47:26
    Temat: Re: rurka Egr - z jakiego materiału? [zdjecie]
    Od: "Arbiter" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:g3tmtql8r6iw$.fd4c7vyylekg.dlg@40tude.net...

    > Nie wiem co chcesz budować, ale może lepiej po prostu kupić nierdzewkę i
    > kolana hamburskie i sobie pospawać co tam chcesz.

    tu założylem wątek o ogrzewaniu które chcę zrobić i dodałem parę zdjeć
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=129
    75595#12975595

    rurka do EGR jest cieniutka - około 1mm grubosć blachy więc zapewne nie
    bedzie łatwo to pospawać.

    W chwili obecnej zastanawiam się też czy robić ogrzewanie przez wymiennik
    cieplny EGR czy od razu puszczac spaliny w nagrzewnicę