  • Data: 2010-11-01 21:10:57
    Temat: Re: rozlaczanie polaczenia
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnicu97s.4hg.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > No właśnie. Może więc były wypisywane na ostatniej w kolejności
    > ręcznej
    > centrali, po czym wracały zwykłą pocztą wewnętrzną? Coś jak karty SQL
    > u krótkofalowców.

    SQL, to baza danych Panie :)
    http://pl.wikipedia.org/wiki/QSL

    > Ale chyba tam nie właczali, tylko tam miał swoje biurko właściwy
    > pracownik.
    > Włączał pewnie dzielny monter w lokalnej centrali.

    Nawet nie monter, choć on mógł też, jeśli akurat byłna biurze.
    Przychodziło zlecenie z Biura Opłat, kładło się czerwone fiberki między
    styki w krosownicy i już telefon milczał... (nie pamiętam szczegółów
    formalnych). Dodam, że przez pewien czas tak robiono również na
    centralach cyfrowych (na pewno u znajomego na Saskiej Kępie, raz mu się
    zdarzyło). Dzwonię, nie odpowiada, przez radio zawołałem, albo za kilka
    dni zadzwoniłem, powiedział co się stało.

    --
    ((o))
    ((+))