  • Data: 2010-11-01 23:35:18
    Temat: Re: rozlaczanie polaczenia
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnicud80.58e.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Ale po co właściwie? Karty perforowane mogą służyć do transportowania
    > informacji, albo do ich sortowania. A jak wszystko było na miejscu, to
    > nie widzę żadnej korzyści z kart. Chyba że dane z central o lokalnych
    > rozmowach też były na kartach. Ale chyba nie.

    Nie mam pojęcia. To było tak dawno, że jeszcze w tym nie siedziałem... I
    takowoż zniknęło.

    > Mnie się to 49 skojarzyło nie wiedzieć czemu z liczbą województw.

    Przyznam, wolałem tyle i chciałem, aby zostawili, a niżej reformowali.
    Ale to nie na tę grupę.

    > obdzwaniali i sprawdzali co kto wylosował. To na 1 Maja było, czy
    > na 22 Lipca?

    Pierwszy Maja to nomen-omen Dzień Pracy, Międzynarodowy chyna nawet,
    owszem, często prócz dymania w pochodzie, uśmiechania się do najwyższych
    oficjeli z cichą myślą "jak bym cię chuju w łeb pierdolnął, to byś
    inaczej śpiewał" (a cóż innego myślałem, jak ze szkoły klasa poszła na
    spęd pierwszomajowy?), taka dobra mina do złej gry, widziałem spędy, coś
    na kształt pseudoświęta "Dzień Czynu Partyjnego", gdy ludkowie za frajer
    fikali z grabiami, łopatami, itd., a oficjele przyznawali sobie wysokie
    nagrody... więc chyba raczej na 22 lipca, też mi się coś o pochodach
    tłumajaczy, ale już znacznie skromniej, mnie się kojarzy z normalnym
    dniem roboczym (bo przecież p. monter w święto nie robi - vide słynna
    afera, gdy padła łączność PAP-u, w piątek po południu...). To może nawet
    był poniedziałek, co tłumaczyło by pierdolnik ze zmianami numerów -
    syndrom dnia poprzedniego/następnego (zależy jak kto nazywał) zapewne. W
    Szczecinku przynajmniej zawczasu broszurkę przygotowali i porozsyłali po
    ludziach. Ale, nie mnie za to płacą/płacili, nie moja dupa będzie od
    tego boleć.

    --
    ((o))
    ((+))