  • Data: 2010-11-01 21:45:36
    Temat: Re: rozlaczanie polaczenia
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Araneus Diadematus napisał:

    > Wcale się nie zdziwię, jeśli karty były w ogóle dziurkowane na Dzielnej...

    Ale po co właściwie? Karty perforowane mogą służyć do transportowania
    informacji, albo do ich sortowania. A jak wszystko było na miejscu, to
    nie widzę żadnej korzyści z kart. Chyba że dane z central o lokalnych
    rozmowach też były na kartach. Ale chyba nie.

    > Mnie wygląda na sytuację, gdy na Mokotowie 45xxxx zostało zastąpione
    > częściowo przez nową centralę K66, 49xxxx.

    Mnie się to 49 skojarzyło nie wiedzieć czemu z liczbą województw.
    A o numer centrali sam pytałem. O zmianie numerów z 45 na 49 już
    tu kiedyś było -- że od czapy, bo każdemu dali przypadkowy nowy
    numer. Ja sobie tę sytuację wyobrażałem tak, że jak chcieli szybko
    wymienić centralę, to oberżli jakiś kabel od jednej, przez noc
    podłączyli na szybciora jak leci do drugiej, a potem dopiero
    obdzwaniali i sprawdzali co kto wylosował. To na 1 Maja było, czy
    na 22 Lipca?

    Jarek

    --
    Good, Fast, Cheap: Pick any two (you can't have all three). [rfc-1925, 7a]