  • Data: 2011-02-25 22:09:59
    Temat: Re: "rowerowa" nowelizacja PoRD - niebezpieczny bubel!
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bassteq pisze:

    > Tak tylko na pl.rec.rowery w tym samym czasie jest sto postów o treści
    > huraaaa i jadą nie patrzą.

    Daj linka do tych 100 postów ;-) Ja nie spotkałem, jedynie kilkanaście
    postów dyskusji.

    przepisy sobie a trupów szkoda bo tak jak ja
    > sobie w pracy po mieście mykam śmieciarką DMC 16t vs rower to ja
    > dziękuję takie spotkanie. Idiotę zabijesz a za człowieka odpowiadasz.

    Z tego co znam siebie i niektórych ludzi z pl.rec.rowery, to najbardziej
    dbamy o swoje zdrowie. Po pierwsze jazda zgodnie z przepisami
    (oczywiście zdarzają się niepoprawni debile) a po drugie, przynajmniej
    ja staram się traktować kierowców samochodów jak potencjalnych zabójców
    - ile to razy moje pierwszeństwo było złudne i musiałem hamować bo jakiś
    idiota w samochodzie nie umie jeździć.

    Oczywiście na drogę patrzę kierując samochodem i rowerując. I widzę
    czasem debili w samochodach i na rowerach.

    Ale bardziej mnie cieszy, ze coraz częściej spotykam kierowców, którzy
    wobec rowerzystów są niewymuszenie uprzejmi.

    Pozdrawiam

    Seco