  • Data: 2011-02-28 03:00:41
    Temat: Re:
    Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > ,
    >
    > Raczysz bredzić. Linia ciągła z niczym nie "współpracuje" - oznacza
    > wyłącznie "wirtualny" mur. I nic więcej.
    Uzupełnia na przyklad A6a,A16. Nie musi jej być bo już same znaki nakazują
    pewne zachowania w związku z ostrzeżeniami jakie są na nich zawarte. Starałem
    sobie przypomnieć czy gdzieś widzialem linię ciągłą ktora by byla sobie
    wymalowana i nie związana z żadnym znakiem. Nie przypomnialem sobie nic z
    wyjątkiem pomalowanych na biało krawężnikow. Ale biale krawężniki nic nie
    znaczą z wyjątkiem tego że są biale. Według mnie niebieskie były by ladniejsze
    i się mniej brudzily. Oznakowanie poziome jest zależne od warunków
    atmosferycznych i narażone na zużycie. Dlatego wymog stosowania się do niego
    wynika ze znaków poziomych. W zasadzie moglo by go nie być bo definicje znakow
    poziomych w sposob dostateczny opisją jak należy się zachować. Służy jedynie
    ułatwieniu kierującym życia i wymusza na nich pewne zachowania. Żeby na
    przykląd po cwaniacku nie skręcać na skrzyżowaniu z prawego pasa dla
    komunikacji miejskiej w lewo. W takiej sytuacji wykroczenie nie będzie
    rozliczane ze znaków grupy P8 a z innych.